  • Data: 2002-03-13 06:37:31
    Temat: Re: Problem - zakupy w internecie
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości
    news:a6lu8k$r4n$1@news.tpi.pl...
    > Osobiscie jednak NIE polecam do tego mbanku, gdyz nie dosc, ze jest to
    > oferta drozsza od innych - to jeszcze potrafia obciazyc konto glowne
    > (ekonto) w przypadku braku srodkow na koncie karty wirtualnej - co dla
    mnie
    > jest absurdem (info - opis na forum mbanku)

    Nie jest to domeną mBanku. Też miałem z VE Inteligo przypadek w Merlinie 3
    próby autoryzacji 3 błędy i w efekcie 3 blokady. Ale nie była winna karta
    ale przeglądarka. Autoryzacja w Merlinie jest na stronach ecardu i po
    płatności powinno wrócić się na strony sklepu. Moja Opera wywalała jakiś
    błąd wyświetlała stronę tekstową i koniec. Dopiero 4 próba z IE 6.0 udała
    się. Póżniej zrobiłem jeszczejedną transakcję i pogubiłem się w blokadach.
    Jedno zamówienie przeciągnęło się o 2 tygodnie. 3 niesłuszne blokady i
    następna w Inteligo zeszły po tygodniu i widząc wolne środki na koncie
    przelałem je na inny rachunek. Aż po kilku dniach widzę debet na rachunku
    gównym. Inteligo obciążyło rachunek za ostatnią transakcję o której
    zapomniałem. Ale to moja wina. Tak wię w Inteligo również obciążą konto bez
    środków jeśli wcześniej była blokada.

    Amehat