eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem - zakupy w internecie › Problem - zakupy w internecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mb" <m...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem - zakupy w internecie
    Date: Tue, 12 Mar 2002 22:06:42 -0000
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <a6lqp6$101$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa239.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1015967335 1025 213.76.24.239 (12 Mar 2002 21:08:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Mar 2002 21:08:55 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:169763
    [ ukryj nagłówki ]

    Próbowałem zamówić płytę CD w Stanach przy użyciu VE Inteligo . Po
    wypelnieniu formularza otrzymalem informacje: blad transakcji, kod CVV2 i
    adres odbiorcy nie zgadza sie z adresem rachunku. Probowalem kilka razy i
    ciagle dostawalem odpowiedzi typu: odmowa transakcji blad taki czy taki.
    Poprosilem znajomego posiadacza VE Inteligo (nazwijmy go X) o wykonanie
    zamowienia. Podawal siebie jako platnika, mnie jako odbiorce. Efekt taki
    sam: brak potwierdzenia transakcji, komunikaty o bledach. Kolejny znajomy
    (Y), tym razem Visa Classic BGZ - odmowa, blad transakcji. I nagle jak w
    niezlym horrorze: SMS od Inteligo: obciazenie tyle a tyle, trans.- karta.
    Po zalogowaniu na Inteligo okazuje sie, ze mam tygodniowa blokade na kwote
    transakcji, X ma dwie blokady na ta kwote, Y zastanawia sie jak to
    sprawdzic.
    Kilka pytan: Ile plyt kupilem? Zadna, jedna, od trzech wzwyz? Czy skoro nie
    dostalem potwierdzenia od dostawcy to wszystkie transakcje zostana po
    tygodniu anulowane? Pani w infolinii Inteligo twierdzi, ze powinienem czekac
    tydzien, a potem sie zobaczy. Jakies sugestie? Z goory dziekuje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1