  • 1. Data: 2002-02-05 09:29:56
    Temat: ING BSK rachunek firmowy - nowe oplaty
    Od: Jaroslaw Lech <elyot@to_wytnij.poland.com>

    Witam

    Dwa dni temu ktos (<01c1ad16$5cbd9a60$1a5063d9@default>) podal informacje o
    tym, ze od 1 marca zmieniaja sie oplaty w BSK za prowadzenie rachunku
    firmowego (na min. 70 PLN za prowadzenia). Tak sie sklada, ze za niedlugo
    bede musial zalozyc, wiec zadzwonilem na infolinke, aby zweryfikowac.

    Rezultaty rozmowy:
    - o rozsylaniu nowej tabeli oplat dla klientow infolinka nic nie wiedziala,
    - nie ma jeszcze decyzji, ze zmiany w tabelach oplat zostana wprowadzone,
    - nawet jesli beda, to w ramach konta Zysk dla malych firm proponowane
    zmiany to:
    - 35 PLN za prowadzenia (zamiast 30 PLN),
    - 10 przelewow (elektronicznie) na konta w BSK bezplatnie, kazdy nastepny
    1,1 PLN (zamiast 1 PLN),
    - przelewy na rachunki nie w BSK (elektronicznie), 2,0 PLN (zamiast ???),
    - nie ma prowizji od obrotow na koncie,
    - BSK On-line albo HomeCash bezplatnie.

    Bezplatna infolinka: 0800 65 66 66

    Pozdrowienia
    Jarek

  • 2. Data: 2002-02-05 10:24:53
    Temat: Re: ING BSK rachunek firmowy - nowe oplaty
    Od: "LeGi" <l...@g...pl>

> [...]
    > firmowego (na min. 70 PLN za prowadzenia). Tak sie sklada, ze za niedlugo
    > bede musial zalozyc, wiec zadzwonilem na infolinke, aby zweryfikowac.

    zmiany beda na 100% od 1 marca

    poczekaj ..zobaczysz

    pozdrowienia

  • 3. Data: 2002-02-05 10:45:48
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > zmiany beda na 100% od 1 marca

    tez mysle ze cos sie szykuje bo jak pare dni temu pytalem o konto
    studenckie to pani w oddziale mowila ze prowadzenie ma niedlugo
    wzrosnac 1,5 zl do 2 zl

  • 4. Data: 2002-02-05 11:34:50
    Od: Jaroslaw Lech <elyot@to_wytnij.poland.com>

    LeGi wrote:

    > zmiany beda na 100% od 1 marca
    > poczekaj ..zobaczysz

    to pewnie nieuniknione, ale mnie glownie przerazilo to 70 PLN + 0,5%
    prowizji od przelewu.

    pozdrowienia
    Jarek

  • 5. Data: 2002-02-05 15:02:16
    Od: Slawek! <s...@w...pl>

    On Tue, 05 Feb 2002 12:34:50 +0100, Jaroslaw Lech
    <elyot@to_wytnij.poland.com> wrote:

    >to pewnie nieuniknione, ale mnie glownie przerazilo to 70 PLN + 0,5%
    >prowizji od przelewu.

    teraz konto zwykle dla firm nieZysk (!!!!) kosztuje 60zl, wiec po
    1marca moze bedzie 70zl, to by pasowalo do innych proponowanych zmian

    Slawek!

  • 6. Data: 2002-02-05 17:27:05
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    uwaga
    dzis sprawdzalem tabele oplat i prowizji
    od marca konto zysk bedzie kosztowalo 35 zlotych

    Uzytkownik "Jaroslaw Lech" <elyot@to_wytnij.poland.com> napisal w wiadomosci

  • 7. Data: 2002-02-06 01:59:38
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <3...@n...vogel.pl>, Jaroslaw Lech wrote:
    > to pewnie nieuniknione, ale mnie glownie przerazilo to 70 PLN + 0,5%
    > prowizji od przelewu.

    to są stare rachunki i to nie jest 70 pln + 0.5%, tylko 0.5%
    z oplatą minimalną 70 zl, jakbyś miał za małe obroty.
    można zmienić na innych rodzaj, w którym nie ma % od obrotów.

    teraz takich z % od obrotów nie zakładają już (a chcialem,
    czasem lepiej wychodzi niż za każdy przelew płacić),
    do wyboru 70 zł + 2.20 za przelew albo 100 zł + ... i tutaj
    nie mam pewności, aktualnie jest 1.5 za przelew.

    a najgorsze jest to, że biorą po 100-200 zł/miesiąć za prowadzenie rachunku
    i każą stać w tej samej kolejce (a bywają długie) w której stoją
    ludzie płacący 3 zł/miesiąc. chyba, że ktoś rozwiązał ten problem jakoś?

    ps. konto zysk to inna historia, na tym się nie znam, bo to nie dla
    sp. zoo.
    --c