eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z Inteligo › Problem z Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem z Inteligo
    Date: Fri, 23 Sep 2005 17:53:44 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 20
    Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl
    Message-ID: <dh18e5$4iv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1127490821 4703 212.76.37.148 (23 Sep 2005 15:53:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Sep 2005 15:53:41 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364429
    [ ukryj nagłówki ]

    Wyplacalem sobie dzisiaj kase z bankomatu PKO BP przy pomocy karty Inteligo.
    Bankomat #1 - nie mozna zrealizowac... , zadnego wydruku ani nic.
    No to nic ide dalej.
    Bankomat #2 - tutaj wszystko poszlo normalnie i kase wyplacilem.

    Wracam do domu, sprawdzam i sa dwie blokady. Dzwonie na infolinie i pani
    mowi, zeby czekac 7dni na zdjecie blokady, bo jak nie bylo wyplaty to mi
    kasa wroci. To normalne postepowanie tego banku ?

    Kto mi odda % za zablokowanie tych pieniedzy? Akurat wyplacalem drobna
    sume, ale co gdybym wyplacal kilka tysiecy?

    Rozumiem, ze jak bank stwierdzi, iz jednak ta pierwsza wyplata miala
    miejsce to pozostaje mi sad i dochodzenie zwrotu pieniedzy na drodze
    cywilnej?


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1