  • 11. Data: 2005-03-05 19:35:33
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:d04k05$58d$1@inews.gazeta.pl...

    > Ha...a ja już 2 razy zamykałem konto karty której ważność skończyła się
    > 1,5 roku temu. I dalej widze to konto w INGonline.

    Przebijam. Konto do karty prepaidowej zamykałem trzy razy. Najciekawsza w
    tym wszystkim była mina dysponentki, która zamykała konto po raz trzeci i
    zobaczyła dwa wcześniejsze potwierdzenia zamknięcia konta ;))

    pzdrwm
    skorz

  • 12. Data: 2005-03-05 21:51:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ha...a ja już 2 razy zamykałem konto karty której ważność skończyła się
    > 1,5 roku temu. I dalej widze to konto w INGonline.

    A co w tym złego?
    Gdyby autor wątku miał nadal dostęp
    do historii zamkniętego rachunku karty
    nie byłoby tego wątku ;-)

    Może jak otworzy sobie OKO to odzyska do niej dostęp?