  • 1. Data: 2002-08-20 12:47:06
    Temat: Pre-paid Visa Electron
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Bank Handlowy jako pierwszy w Polsce wyemitował przedpłacone karty
    płatnicze (tzw. pre-paid) Visa Electron. Wyemitowana przez bank karta jest
    zarazem pierwszą przedpłaconą kartą dla firm i instytucji wydaną w Polsce.

    Przedpłacone karty Visa Electron, podobnie jak debetowe i kredytowe karty
    Visa Electron mogą być używane do dokonywania zakupów w punktach
    usługowo-handlowych wyposażonych w elektroniczne terminale POS oraz do
    podejmowania gotówki z bankomatów. Karta może być wydana od ręki, a ich
    użytkownicy nie muszą posiadać rachunku w banku, który wystawia kartę.
    Klienci instytucjonalni mogą wykorzystywać przedpłacone Visy Electron w
    programach nagradzania pracowników, do przekazu środków, do wypłat nagród
    pieniężnych w programach promocyjnych oraz do operacji związanych z obsługą
    płac (np. wypłaty wynagrodzeń pracownikom nieetatowym bądź pracownikom,
    którzy wciąż nie posiadają rachunku bankowego). Poszczególne banki mogą je
    indywidualnie dopasować do konkretnych potrzeb swoich klientów.
    Przedpłacona karta Visa Electron to innowacyjny produkt, który pozwala
    zwiększyć atrakcyjność produktów i usług oferowanych przez naszych klientów
    korporacyjnych - twierdzi Katarzyna Przybyła, ekspert ds. produktów
    kartowych z Banku Handlowego."

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-08-20 12:49:59
    Temat: Re: Pre-paid Visa Electron
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Miniczq naprawde sie opuszczasz w czytaniu grupy :P z miesiac temu juz bylo
    ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-08-20 13:20:33
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Miniczq naprawde sie opuszczasz w czytaniu grupy :P z miesiac temu juz
    bylo
    > ;-)

    Miesiac temu mnie nie bylo =)

  • 4. Data: 2002-08-20 13:24:06
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Miesiac temu mnie nie bylo =)

    A bo sie szlajasz pieron wie gdzie :P rza bylo poswiecic ze 2 dni i nadrobic
    zaleglosci z okresu kiedy Cie nie bylo ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-08-20 13:56:25
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A bo sie szlajasz pieron wie gdzie :P rza bylo poswiecic ze 2 dni i
    nadrobic
    > zaleglosci z okresu kiedy Cie nie bylo ;-)

    Mam ustawione w Outlooku na 300 naglowkow =)

  • 6. Data: 2002-08-20 15:33:44
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Mam ustawione w Outlooku na 300 naglowkow =)

    to zmien ...
    proste ?

    =)

    radek

  • 7. Data: 2002-08-20 17:21:08
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > to zmien ...
    > proste ?

    Nie chce sie mi, proste? =)

  • 8. Data: 2002-08-20 17:41:38
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Nie chce sie mi, proste? =)

    ehh, najprosciej to zasmiecac grupe no nie ?

    pozdr
    radek

  • 9. Data: 2002-08-20 18:09:30
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ehh, najprosciej to zasmiecac grupe no nie ?

    Np. takimi postami jak ten =)

  • 10. Data: 2002-08-20 19:20:17
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Np. takimi postami jak ten =)