  • 1. Data: 2002-08-20 13:08:01
    Temat: ucieczka z PEKAO SA - dokad
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Hej !

    Podpowiedzcie gdzie zwiac z tego przekletego banku, ktory nie dosyc ze
    zdziera ze mnie 23 zl miesiecznie to jeszcze nic w nim nie moge zalatwic bez
    godzinnego postoju w kolejce. Problem w tym, ze to ich eurokonto plus na
    faktycznie pare plusow (Maestro - platnosci zabezpieczone pinem to mi sie
    podoba, Visa Concerto z rozsadnym limitem, bezplatna linia kredytowa w
    eurokoncie, pelno bankomatow i oddzialow). Nie bardzo chcialbym rezygnowac z
    tych udogodnien. Czy mozecie cos mi podpowiedziec, ktory bank bylby
    konkurencyjny wobec takiej oferty ?

    pozdrawiam,
    SG

    PS.

    mam juz e-konto w mBanku, ale bez Visy Clasic, Maestro i lini kredytowej
    (2-ch pierwszych tam po prostu nie ma, a zeby dostac linie trzeba miec u
    nich konto 6 miesiecy - troche przeginaja ?!)

  • 2. Data: 2002-08-20 13:18:57
    Temat: Re: ucieczka z PEKAO SA - dokad
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > (...) bezplatna linia kredytowa w
    > eurokoncie, (...)

    na czym to polega?

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-08-20 13:35:05
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na czym to polega?
    >
    > Pzdr: Dogbert

    zle sie wyrazilem, chodzolo mi o to ze nie ma zadnej stalej oplaty za to za
    masz linie i chyba nie wzieli kasy sa przyznanie, ale to bylo dawno nie
    pamietam dokladnie.
    SG

  • 4. Data: 2002-08-20 13:53:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    za
    > masz linie i chyba nie wzieli kasy sa przyznanie, ale to bylo dawno nie

    Lukas, Multibank ???

    BZWBK ?

  • 5. Data: 2002-08-20 13:56:38
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Do PKO =))))

  • 6. Data: 2002-08-20 14:36:10
    Od: s...@i...pl

    PKO BP - najwieksza siec bankomatow, oprocentowanie linii kredytowej znacznie
    nizsze niz w Pekao SA, pojawiaja sie oddzialy gdzie obsluga bardziej przypomina
    Lukasa niz "stare" PKO. Dostepna Visa Classic, ktora mozesz podpiac do
    wiecej niz jednego konta (w tym walutowego).

    ING Bank Slaski - bez uniesien, w miare solidny bank, choc w szczegolach
    czasem drogi.

  • 7. Data: 2002-08-20 14:41:26
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Do PKO =))))

    Nie wiem czy widziales czytales co napisalem o kolejkach !
    SG

  • 8. Data: 2002-08-20 15:04:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie wiem czy widziales czytales co napisalem o kolejkach !
    Nie wiem czy widziales "=))))" =)

  • 9. Data: 2002-08-20 15:18:00
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy widziales "=))))" =)

    sorki ale jak widze PKO lub PEKAO to moje poczucie humoru gdzies znika.
    :-)
    SG

  • 10. Data: 2002-08-20 17:20:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > sorki ale jak widze PKO lub PEKAO to moje poczucie humoru gdzies znika.
    > :-)

    Ja mialem w tych bankach rachunki po ponad 10 lat i ucieklem rok temu (z
    obydwu) =)