  • 1. Data: 2002-08-20 11:36:49
    Temat: jaki najlepszy bank internetowy
    Od: "Burx" <b...@e...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Mam firmę (osoba fiz. prowadząca działalność gosp.) i konto firmowe w Kredyt
    Banku od początku istnienia firmy (5 lat). Niestety ten bank już dawno
    zapomniał o powiedzeniu że "klient nasz pan" zamierzam go zmienić na inny
    nowoczesny bank. Interesuje mnie bank, gdzie operacje będzie można w całości
    przeprowadzać w internecie. Wiodącą sprawą dla mnie jest możliwość uzyskania
    jak największego limitu kredytu odnawialnego w koncie firmowym. Ważną sprawa
    jest też możliwość istnienia subkont wydzielonych w moim koncie firmowym na
    potrzeby rozliczeń z klientami mojej firmy. Jaki bank polecacie ?

    pozdrawiam, Burx

  • 2. Data: 2002-08-20 11:54:27
    Temat: Re: jaki najlepszy bank internetowy
    Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl>

    :
[...]

    Nie wiem, czy spełni Twoje wszystkie oczekiwania, ale mam wrazenie,
    że sobie poradzisz. Oczywiście, tylko i wyłącznie mbank. Zero opłat,
    kont zakładasz ile chcesz, wszystko śmiga. więcej info na stronie www.

    --
    pozdrawiam
    Yann

  • 3. Data: 2002-08-20 11:58:35
    Od: s...@i...pl

    Jesli warunek subkont jest konieczny, to tylko Inteligo.

  • 4. Data: 2002-08-20 12:26:37
    Od: "Burx" <b...@e...pl>

    że sobie poradzisz. Oczywiście, tylko i wyłącznie mbank. Zero opłat,
> [...]

    Dzięki za sugestię, natomiast jeśłi chodzi MBank, który z tego co wiem
    wywodzi się z BRE, to a co sądzicie o MultiBanku też pochodącym od BRE ?
    Słyszałem że ma nieco obfitszą ofertę w stosunku do mBanku w kwestii kont
    frimowych.

    pzd. Burx

  • 5. Data: 2002-08-20 13:11:06
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Dokladnie, wydaje mi sie, ze w mbanku mbiznes konto mozna miec tylko jedno,
    podobnie jak w multim.
    Tylko prywatnie 3 emaxy...
    MM

  • 6. Data: 2002-08-20 13:18:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 20 Aug 2002 13:54:27 +0200, w <ajtal4$pen$1@news2.ipartners.pl>,
    "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> napisał(-a):

    > Nie wiem, czy spełni Twoje wszystkie oczekiwania, ale mam wrazenie,
    > że sobie poradzisz. Oczywi?cie, tylko i wył?cznie mbank. Zero opłat,
    > kont zakładasz ile chcesz, wszystko ?miga. więcej info na stronie www.

    Ech, nauka czytania taka jest trudna?? Napisał, że musi mieć subkonta.
    Gdzie to masz w mBanku?

  • 7. Data: 2002-08-20 21:37:49
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Burx" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Mam firmę (osoba fiz. prowadząca działalność gosp.) i konto firmowe w
    Kredyt
    [...]
    > potrzeby rozliczeń z klientami mojej firmy. Jaki bank polecacie ?

    Czy masz mały obrót? Poniżej 800 tys. euro rocznie ?
    Jeśli tak i masz go "po drodze" to ING BSK konto Zysk może być dla Ciebie.
    Kredyt do 30 tys.(po spełnieniu dodatkowych wymogów)
    Jeśli w/w warunki cię nie dotyczą, to zapomnij o Internetowym banku.

    Żaden bank nie oferuje internetowych kont dla firm z pełną księgowością (i
    słusznie, bo po co komu taki "pasztet")
    Linie kredytowe w rachunku bieżącym (działające podobnie jak w ROR) nigdzie
    nie przekraczają 30 tys.

  • 8. Data: 2002-08-23 05:09:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 20 Aug 2002 23:37:49 +0200, "Janek" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >słusznie, bo po co komu taki "pasztet")
    >Linie kredytowe w rachunku bieżącym (działające podobnie jak w ROR) nigdzie

    W Multi zdecyowanie przekraczaja. Z reszta zwykla linia w ROR moze byc
    nawet na 80kzl
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-08-23 05:11:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 20 Aug 2002 14:26:37 +0200, "Burx" <b...@e...pl> wrote:

> [...]
    >Słyszałem że ma nieco obfitszą ofertę w stosunku do mBanku w kwestii kont

    Jesli chesz wygodnej obsugi przez inet i kredytu w rachunku biezacym
    to z ofert w sensownej cenie IMO wlasnie MultiBank bedzie najlepszy.
    Ale subkont nie ma.
    Jak chcesz subkonta to Inteligo ale kredytu i kasy do wplacania
    gotowki nie ma. Moze najlepiej Multi + Inteligo razem ?
    Mozesz zerknac tez na oferte Nordei.

  • 10. Data: 2002-08-23 08:52:44
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > W Multi zdecyowanie przekraczaja. Z reszta zwykla linia w ROR moze byc
    > nawet na 80kzl

    A zastanawiałeś sie kiedykolwiek, kto może dostać taki limit.
    Odpowiem: bogacz, któremu kredyt zbędny