  • 1. Data: 2008-02-28 02:09:21
    Temat: multibank - serwis sms ?
    Od: "jack" <...@...pl>

    Czy multi szykuje sie na wprowadzenie ?
    W mbanku chodzi pieknie od wielu m-cy a ty cisza. Macie jakies info ?

    jack

  • 2. Data: 2008-02-28 19:52:50
    Temat: Re: multibank - serwis sms ?
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    jack wrote:
    > Czy multi szykuje sie na wprowadzenie ?
    > W mbanku chodzi pieknie od wielu m-cy a ty cisza. Macie jakies info ?

    No wlasnie tez czekam z niecierpliwoscia na serwis SMS w Multi, ale jak
    na razie jakos sie doczekac nie moge :(

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 3. Data: 2008-02-29 10:14:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    jack pisze:
    > Czy multi szykuje sie na wprowadzenie ?

    Prawde mowiac tez bym chcial takie cos...

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-02-29 14:35:06
    Od: "jack" <...@...pl>

    nie za bardzo rozumiem ich tak dluga zwloke - jej sens ? biznesowy, systemy
    zblizone, cena sms powyzej interconnectu, wiec nie dokladaja ani grosza do
    sms, a wrecz odwrotnie, interconnect to max. 10 gr.

  • 5. Data: 2008-02-29 14:40:48
    Od: "emn" <e...@w...com>

    Użytkownik "jack" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > nie za bardzo rozumiem ich tak dluga zwloke - jej sens ? biznesowy,
    > systemy zblizone, cena sms powyzej interconnectu, wiec nie dokladaja ani
    > grosza do sms, a wrecz odwrotnie, interconnect to max. 10 gr.

    Ja myślę że jest to zrobione specjalnie, po to aby oferty mBanku i MultiBnku
    różniły się między sobą i nie były dla siebie konkurencją. Ponieważ są one
    własnością jednej firmy nie może być tak że któraś wyraźnie jest lepsza.
    Dlatego jedne rzeczy są lepsze w mBanku a inne w Multi. I tak będzie zawsze.
    Jeśli ktoś chce mieć wszystko musi sobie założyć konto w jednym i drugim
    banku. Dla BRE to tym lepiej - więcej kasy zarobią ;)

    pozdr.

  • 6. Data: 2008-02-29 18:49:41
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    emn pisze:
> [...]
    > MultiBnku różniły się między sobą i nie były dla siebie konkurencją.
    > Ponieważ są one własnością jednej firmy nie może być tak że któraś

    tylko że właśnie że są własnością jednej firmy to znaczy że tej jednej
    formie zwisa który będzie lepszy, w sumie ma i tak tyle samo.
    W ten sposób to tylko mogą spowodować że ktoś nie wybierze ani mbanku
    ani multibanku bo żaden nie jest wystarczająco dobry.

  • 7. Data: 2008-02-29 23:02:16
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzyżanowski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fq9k43$iai$2@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > W ten sposób to tylko mogą spowodować że ktoś nie wybierze ani mbanku ani
    > multibanku bo żaden nie jest wystarczająco dobry.

    Segmentacja rynku. Po co im dwa takie same produkty?