  • 11. Data: 2005-02-21 22:07:15
    Temat: Re: Pozyczki "ARGENTYNSKIE".
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Zawiadomienia o oszustwach się mnożą. Z tego co wiem to jest taka sytuacja,
    > ze firmy działają pomimo prowadzonych przeciwko ich zarządom postępowań
    > karnych. Z racji obfitości pokrzywdzonych, to i kilka miesięcy może trwać
    > taka sytuacja.

    Po czym się umorzy, bo przecież podpisał umowę, więc sam chciał.
    Ewentualnie skoro podpisał, to znaczy że nie został oszukany.

    > Po za tym sporo winy jest w samych pokrzywdzonych. Tyle się o tym mówi,
    > pisze, a oni odporni jak beton. To są niejednokrotnie te same osoby, w kółko
    > dające się nabić w butelkę kolejnym firmom.

    A to inna sprawa. Niestety.

    KG

  • 12. Data: 2005-02-22 11:22:44
    Od: "Robert Kucharek" <r...@s...pl>

    "Mithos" wrote:

    > ZUS.

    Hehehehe;))))

  • 13. Data: 2005-02-22 22:08:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Po czym się umorzy, bo przecież podpisał umowę, więc sam chciał.
    > Ewentualnie skoro podpisał, to znaczy że nie został oszukany.

    Nie morzy się. Ale zanim to sąd rozpatrzy, to sporo kasy się nazbiera od
    ludzi.

    > A to inna sprawa. Niestety.

    Dziś jeden się żalił, ze 15.000 zł od niego wyłudzili. Nie dociekałem ile on
    chciał tego kredytu, ze tyle im wpłacił. Skąd się tacy ludzie biorą?

  • 14. Data: 2005-02-22 23:00:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Nie morzy się. Ale zanim to sąd rozpatrzy, to sporo kasy się nazbiera od
    > ludzi.

    to w jakiejś lepszej części kraju żyjesz :)

    > Dziś jeden się żalił, ze 15.000 zł od niego wyłudzili. Nie dociekałem ile on
    > chciał tego kredytu, ze tyle im wpłacił. Skąd się tacy ludzie biorą?

    Cóż...

    KG

  • 15. Data: 2005-02-22 23:07:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > to w jakiejś lepszej części kraju żyjesz :)

    Nie, tylko nie wolno dopuścić, by to było rozpatrywane w odniesieniu do
    każdej osoby osobno, bo wówczas faktycznie pada. Jak połączysz w jedną
    sprawę kilka tysięcy oszukanych, to już całkiem ładny wyrok z tego wychodzi.
    Tylko, ze ten, co to dostanie do prowadzenia przestanie Cię lubić.