  • 1. Data: 2010-07-20 20:35:51
    Temat: Pożyczka hipoteczna na podstawie faktur
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje banku ktory moglby mi udzielic pozyczki hipotecznej obliczajac
    moja zdolnosc kredytowa na podstawie ewidencji VAT - np. na podstawie faktur
    za sprzedane produkty. Prowadze specyficzny rodzaj dzialalnosci rolniczej
    (tzw. dzial specjalny produkcji rolnej) i nie prowadze ksiegi przychodow i
    rozchodow lecz jedynie ewidencje VAT przychodow i kosztow. Znalazlem juz
    jeden bank obliczajacy zdolnosc na podstawie faktur, a mianowicie BZWBK
    jednak lilczy on jedynie 15% sprzedazy jako dochod. Czy sa jeszcze inne
    banki liczace zdolnosc na podobnej zasadzie ? Kiedys CityBank liczyl
    podobnie, lecz teraz nie uwzglednia dochodow rolnikow.

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 2. Data: 2010-07-20 20:57:09
    Temat: Re: Pożyczka hipoteczna na podstawie faktur
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    P4tryk pisze:
> [...]
    > banki liczace zdolnosc na podobnej zasadzie ? Kiedys CityBank liczyl
    > podobnie, lecz teraz nie uwzglednia dochodow rolnikow.

    a co w Gejtinie na to mówią?

  • 3. Data: 2010-07-20 21:17:18
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

    > a co w Gejtinie na to mówią?

    Narazie ciezko nad tym mysla. Podobno tez juz nie wspieraja rolnictwa, choc
    na stronie jest informacja ze takie dochody uznaja. Generalnie dokumenty
    przyjeli i minelo juz poltora tygodnia bez odpowiedzi.

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 4. Data: 2010-07-20 22:33:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "P4tryk" 4c4608e4$0$19161$6...@n...neostrada.pl

    > banki liczace zdolnosc na podobnej zasadzie ? Kiedys CityBank liczyl

    Citi -- chyba od 'a citizen', od obywatela, nie City od miasta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-07-21 18:43:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:17:18 +0200, "P4tryk" <p...@w...pl> wklepał(-a):

    >Narazie ciezko nad tym mysla. Podobno tez juz nie wspieraja rolnictwa, choc
    >na stronie jest informacja ze takie dochody uznaja. Generalnie dokumenty
    >przyjeli i minelo juz poltora tygodnia bez odpowiedzi.

    No to chyba w jakimś banku spółdzielczym będą bardziej obeznani z taką formą
    działalności?

    --
    Sławomir Szyszło