  • 1. Data: 2010-07-20 20:54:35
    Temat: firma jako wspolwlasciciel kredytowki
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jak by to wyglądało gdybym z moim limitem
    dał bratu (firma) kartę jako dodatkową z opena
    karta byłaby na niego, jednak splata na mnie,
    czy to stanowi jakiś problem?

    chciałby do zastosowań firmowych
    krzywią się by mu dawać bo firma od grudnia zeszłego

  • 2. Data: 2010-07-25 11:47:05
    Temat: Re: firma jako wspolwlasciciel kredytowki
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > jak by to wyglądało gdybym z moim limitem
    > dał bratu (firma) kartę jako dodatkową z opena
    > karta byłaby na niego, jednak splata na mnie,
    > czy to stanowi jakiś problem?

    zazwyczaj mozna bez problemow dostac karte dodatkowa

    > chciałby do zastosowań firmowych
    > krzywią się by mu dawać bo firma od grudnia zeszłego

    tylko fakt ze formalnie to on wydaje a ty splacasz moze
    moze wam namieszac w kwestiach podatkowych, warto sie
    skonsultowac ze swoim biurem rachunkowym

  • 3. Data: 2010-07-25 12:50:23
    Od: z...@o...pl

    > chciałby do zastosowań firmowych
    > krzywią się by mu dawać bo firma od grudnia zeszłego

    a gdyby właściciel firmy był kredytobiorcą
    a wątkotwórca poręczyłby cywilnie za brata
    albo podpisał "przystąpienie do długu"?

    wyciągi na przedsiębiorcę, karta firmowa
    a bank ma zabezpieczenie w poręczeniu cywilnym
    albo w przystąpieniu do długu?

  • 4. Data: 2010-07-27 22:21:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    >
    > zazwyczaj mozna bez problemow dostac karte dodatkowa

    to ja wiem że problemow nie ma

    > tylko fakt ze formalnie to on wydaje a ty splacasz moze
    > moze wam namieszac w kwestiach podatkowych, warto sie
    > skonsultowac ze swoim biurem rachunkowym

    chodzi o darmowego kisa i wlasnie o kwestie podatkowe
    on może spłacać normalnie sam ze swojego konta
    oddzielne pismo przychodzi do każdej karty więc teoretycznie...