  • 1. Data: 2010-07-20 09:17:43
    Temat: e-Rachunek dla DG
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    Witam

    Ktoś poleci coś innego niż MBank? Nie chodzi o 100% wolnego od opłat.
    W miarę tanio, przejrzyście i bez ciągłych awarii :) a rachunek będzie
    bardziej odwiedzany niż użytkowany z uwagi na charakter pracy.

    Robert

  • 2. Data: 2010-07-20 09:41:44
    Temat: Re: e-Rachunek dla DG
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sir_Robak pisze:
> [...]
    > miarę tanio, przejrzyście i bez ciągłych awarii :) a rachunek będzie
    > bardziej odwiedzany niż użytkowany z uwagi na charakter pracy.

    Jeśli i konto i przelewy mają być bezpłatne, to *chyba* nie ma czegoś
    takiego.

    W czym wadzi mbank, jeśli konto ma być tylko odwiedzane?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-20 09:58:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-07-20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jeśli i konto i przelewy mają być bezpłatne, to *chyba* nie ma czegoś
    > takiego.
    > W czym wadzi mbank, jeśli konto ma być tylko odwiedzane?

    Alior - parę przelewów miesięcznie jest gratis.
    Aczkolwiek czasami im się awarie zdarzają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2010-07-20 10:34:08
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ing obejrzyj
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/31729

  • 5. Data: 2010-07-20 10:47:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Liwiusz wrote:

    > Jeśli i konto i przelewy mają być bezpłatne, to *chyba* nie ma czegoś
    > takiego.

    Jest: VW. Tylko trzeba mieć również prywatne, żeby wszystko było
    za darmo.

    witrak()

  • 6. Data: 2010-07-20 21:03:00
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    > Jeśli i konto i przelewy mają być bezpłatne, to *chyba* nie ma czegoś
    > takiego.
    >
    > W czym wadzi mbank, jeśli konto ma być tylko odwiedzane?

    meritum

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 7. Data: 2010-07-21 06:25:27
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > meritum

    A trochę z przekory do mBanku niestety miałem styczność parę lat temu
    i więcej nie ... żeby oni w złocie płacili to nie :)

    A mam ROR i inne w citi da sie podpiąć do tego tak jakby rachunek z DG
    czy to ma sens i nie zabije mnie ceną?

    Robert

  • 8. Data: 2010-07-21 11:04:24
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 11:17:43 +0200, Sir_Robak napisał(a):

    > bardziej odwiedzany niż użytkowany z uwagi na charakter pracy.

    ING Direct

    Chichotek
    mail by rot13

  • 9. Data: 2010-07-21 18:57:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 13:04:24 +0200, Chichotek <z...@y...cy> wklepał(-a):

    >ING Direct

    Trzeba tylko uważać, gdy potrzebuje się rachunku walutowego - opłata to 19
    zł/mies.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 10. Data: 2010-07-22 07:06:55
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > Alior - parę przelewów miesięcznie jest gratis.
    > Aczkolwiek czasami im się awarie zdarzają.

    i chyba tu padnie wybór bo:
    1) mam oddział w mieście
    2) spokój cisza brak kolejek
    3) miło i sympatycznie