  • 21. Data: 2021-11-22 12:26:46
    Temat: Re: Pożegnanie z ideą.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 18 listopada 2021 o 19:06:35 UTC+1 WAM napisał(a):

    > Nie korzystam :)
    >
    > A jeszcze ciekawostka.
    > W menu Karty jest numer karty widoczny po staremu: 4 cyfry, 4
    > gwiazdki, 4 gwiazdki, 4 cyfry.
    > W menu Pulpit karta ma widoczne wszystkie cyfry (!) w formacie:
    > 2-4-4-4-2.

    Jak tam dzisiaj?
    Strona działa, na moje logowanie odpowiada tak samo - konto zablokowane.
    Ale być może nie przenieśli mnie do żubra - po wpisaniu loginu z przedrostkiem ib
    dostałem do wpisania hasło maskowalne z polami do wpisania o numerach większych niż
    długość mojego hasła - więc to raczej taka "pułapka".
    Przy okazji - ależ ten nowy żubr jest lame, Henry Ford wannabe - "możesz mieć dowolny
    alias, ale minimum 10 znaków".
    Jedynie wybrana grupa VIP ma loginy liczbowe - najlepsi mają tylko 4-cyfrowe ;> (to
    odwrotnie niż u Kresa, tam cesarz miał na nazwisko AAAA, szlachta miała nazwiska
    3-literowe, np. Rbit LSI - to był kocur ze szlachty - no a ci niżsi mieli 2-literowe
    albo 1-literowe - więc wszystko zależy od punktu widzenia/siedzenia, np. w "beneath a
    steel sky" najbogatsi mieszkali na dole, i ci biedacy z góry mogli na nich pluć i
    lać. U nas raczej mieszkają na górze - problem tylko wtedy, gdy winda nie działa -
    albo też jest opluta i olana, hmmm...)
    Bardzo mi się też podoba jedynie 5 dni na zmianę karty - nowe aktywować można dopiero
    od dzisiaj, ale stare ważne są tylko do piątku.

  • 22. Data: 2021-11-22 16:52:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Nov 2021 03:26:46 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Jak tam dzisiaj?
    Już wczoraj ruszyło logowanie w apce i na stronie.
    Po podaniu poprawnych danych logowania:

    Wyłączyliśmy dostęp do serwisu Idea Cloud i aplikacji mobilnej Idea
    Banku S.A., ponieważ Twoja umowa z Idea Bankiem S.A. jest
    wypowiedziana. Więcej informacji uzyskasz pod numerem 22 59 12 232
    oraz 801 365 365 (koszt połączenia zgodny ze stawką operatora) lub w
    dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

    screen: https://ibb.co/gF3K385

    Apkę wywaliłem, stronę usuwam z "ulubionych". ;) Żegnam ich oziemble.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 23. Data: 2021-11-22 18:56:29
    Od: Michał Choromański <m...@g...com>

    O proszę, strona logowania IB jeszcze się otwiera. ;) Sądziłem że wywalą ją w ten
    weekend.

  • 24. Data: 2021-11-22 21:54:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Nov 2021 09:56:29 -0800 (PST), Michał Choromański
    <m...@g...com> wrote:

    >O proszę, strona logowania IB jeszcze się otwiera. ;) Sądziłem że wywalą ją w ten
    weekend.
    Otwiera się i działa autoryzacja. Błędne hasło daje inny efekt niż
    poprawne.

    WAM

  • 25. Data: 2021-11-23 10:36:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 16:52:49 UTC+1 WAM napisał(a):

> [...]
    > wypowiedziana. Więcej informacji uzyskasz pod numerem 22 59 12 232
    > oraz 801 365 365 (koszt połączenia zgodny ze stawką operatora) lub w

    A u mnie ciągle "konto zablokowane".
    W apce skomplikowaniej - najpierw wymagała aktualizacji.
    Potem kilka prób logowanie pinem - błąd.
    Potem logowanie hasłem - łyknęło, ale na następnym ekranie "brak połączenia z
    internetem".
    A Ty co miałeś w apce?

    Ciekawe co się pokaże komuś, kto podpisał aneks i go przenieśli do żubra?

  • 26. Data: 2021-11-23 18:52:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 23 Nov 2021 01:36:41 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >A u mnie ciągle "konto zablokowane".
    Nigdy tak nie miałem :)

    >W apce skomplikowaniej - najpierw wymagała aktualizacji.
    Nie aktualizowałem, cały czas logowała bez problemu.

    >Potem kilka prób logowanie pinem - błąd.
    >Potem logowanie hasłem - łyknęło, ale na następnym ekranie "brak połączenia z
    internetem".
    >A Ty co miałeś w apce?
    Logowałem odciskiem palca. Za każdym razem było ok - zarówno przed
    migracją jak i po migracji, z tymże po migracji poprawne logowanie
    dawało komunikat podobny jak na www.

    WAM