  • 11. Data: 2021-10-24 00:41:10
    Temat: Re: Pożegnanie z ideą.
    Od: pasztab <p...@g...com>

    tisdag 19 oktober 2021 kl. 20:35:15 UTC+2 skrev Michał Choromański:

    > A swoją drogą - jak ogólnie wspominacie Ideę?

    Bardzo dobrze. Bezplatny, Jedyny bank, w ktorym oplacalo sie trzymac pieniadze.
    Lokaty swiateczne, wielkanocne, walentynkowe, wielki procent, nr 1 inne zazwyczaj
    duzo lepiej oprocentowane niz u konkurencji.
    Trudno dzis znalezc taki bank.

  • 12. Data: 2021-10-27 13:21:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > A może przenieśli w weekend tych, co mieli przenieść, a resztę zostawili, aż im się
    pokończą umowy?

    Dzisiaj zniknęła karta - i to jak kamień w wodę, nie tak, że jest sobie karta ze
    statusem "zastrzeżona", tylko z dnia na dzień jakby jej nigdy nie było.
    Ale dostęp do ST wciąż działa - no bo mogłem sprawdzić, że karta zniknęła ;>
    Więc może będzie działał aż wyłączą całkowicie idea cloud?

    Ciekawe swoją drogą, czy to zniknięcie karty to i tak by się stało, czy też jest to
    jednak jakieś pokłosie rozpatrywania reklamacji?

  • 13. Data: 2021-10-27 16:57:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Ciekawe swoją drogą, czy to zniknięcie karty to i tak by się stało, czy też jest to
    jednak jakieś pokłosie rozpatrywania reklamacji?

    Chyba jednak reklamacja, przysłali odpowiedź i już logować się nie mogę - wyskakuje
    "konto zablokowane".
    Ale wciąż "zablokowane", a nie "usunięte" - "Z przyczyn operacyjnych natomiast nie
    został usunięty Pana profil jako Klienta Banku. Trwają prace nad rozwiązaniem tej
    kwestii." - widać naprawdę trudne.
    Podobno debetówkę zastrzegli 19 października - godziny nie podali.
    Do wczoraj była widoczna jako aktywna - ciekawe, ile jeszcze by wisiała, gdyby nie
    reklamacja.
    W tym samym piśmie piszą, że konto, do którego została wydana debetówka, zamknęli 18
    października.
    idea+żubr = "eksplozja... eksplozja..."

  • 14. Data: 2021-11-17 14:09:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Już niewiele życia zostało idei cloud - ale moje konto dalej tam jest - tyle że
    "zablokowane".
    Cóż, pewnie "przyczyny operacyjne". Ale niezbyt ciężkie te "trwające prace"...
    Ale już w piątek gaszą światło - choć kto wie, czy przy okazji nie przerzucą mnie do
    żubra, też "zablokowanego"...

  • 15. Data: 2021-11-17 19:38:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Nov 2021 05:09:11 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Już niewiele życia zostało idei cloud - ale moje konto dalej tam jest - tyle że
    "zablokowane".
    Osobiste mi żniknęło. Logowanie działa ale rachunków nie ma. Widać
    kartę i numer rachunku do którego jest przywiązana :)
    No i widać też:
    Od 22.11.2021 to będzie Twój login w Banku Pekao:
    [i tutaj są litery ib oraz ciąg cyfr będący dotychczas loginem do ib]

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 16. Data: 2021-11-17 21:05:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 17 listopada 2021 o 19:38:51 UTC+1 WAM napisał(a):

    > Osobiste mi żniknęło. Logowanie działa ale rachunków nie ma. Widać
    > kartę i numer rachunku do którego jest przywiązana :)

    O, a karta aktywna?
    To tak jak u mnie było - rachunki zamknięte 18.X, karta zastrzeżona 19.X (i to
    dopieropo reklamacji) - tzn. podobno 19.X, bo jeszcze ładny tydzień była widoczna
    jako "aktywna"...

    > No i widać też:
    > Od 22.11.2021 to będzie Twój login w Banku Pekao:
    > [i tutaj są litery ib oraz ciąg cyfr będący dotychczas loginem do ib]

    O, ciekawe czy w żubrze alias nie może składać się z samych cyfr.
    Chyba że akurat tak się złożyło, że id klienta w żubrze i idei ma tye samo cyfr.
    Jak santander zjadł db, to dostawało się nowy id - santanderowy, 8-cyfrowy
    (oczywiście jeśli ktoś nie miał - choć jak się potem okazało, można na ten sam PESEL
    mieć dwa różbe id) - a 10-cyfrowy id z db ustawiali jako alias - żona do dziś używa.

  • 17. Data: 2021-11-17 23:24:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Nov 2021 12:05:18 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >O, a karta aktywna?
    Wg ST tak. Rachunek zostawiłem pusty (i zniknął) więc chyba nie mam
    jak zweryfikować? :)

    WAM

  • 18. Data: 2021-11-18 08:07:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, WAM.
    On 17.11.2021 23:24 you wrote:

    > Wg ST tak. Rachunek zostawiłem pusty (i zniknął) więc chyba nie mam
    > jak zweryfikować? :)

    Można np dodać kartę do konta Amazon. Wtedy idzie autoryzacja na 0.00

    --
    Pete

  • 19. Data: 2021-11-18 16:51:27
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > A swoją drogą - jak ogólnie wspominacie Ideę?

    Bez zgrzytów. Podobały mi się ich overnighty, oczywiście do momentu, gdy
    oprocentowanie stało się tak niskie, że nie warto było się w to bawić.

    Tradycyjnie dla banków popsuli interfejs.

    Mieli wyróżniające się oprocentowanie lokat. Darmowa karta też była mile
    wspominana.

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2021-11-18 19:06:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 08:07:39 +0100, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Można np dodać kartę do konta Amazon. Wtedy idzie autoryzacja na 0.00
    Nie korzystam :)

    A jeszcze ciekawostka.
    W menu Karty jest numer karty widoczny po staremu: 4 cyfry, 4
    gwiazdki, 4 gwiazdki, 4 cyfry.
    W menu Pulpit karta ma widoczne wszystkie cyfry (!) w formacie:
    2-4-4-4-2.

    WAM