eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPożegnanie z ideą. › Re: Pożegnanie z ideą.
  • X-Received: by 2002:a25:c8c3:: with SMTP id y186mr5044343ybf.20.1637660201678; Tue,
    23 Nov 2021 01:36:41 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:c8c3:: with SMTP id y186mr5044343ybf.20.1637660201678; Tue,
    23 Nov 2021 01:36:41 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!2.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.gig
    anews.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!
    nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 23 Nov 2021 01:36:41 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <h...@4...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <b...@g...com>
    <7...@g...com>
    <6...@g...com>
    <f...@4...com>
    <a...@g...com>
    <t...@4...com>
    <6195fc0b$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    <0...@g...com>
    <h...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Pożegnanie z ideą.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 23 Nov 2021 09:36:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:659923
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 16:52:49 UTC+1 WAM napisał(a):
    > On Mon, 22 Nov 2021 03:26:46 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > >Jak tam dzisiaj?
    > Już wczoraj ruszyło logowanie w apce i na stronie.
    > Po podaniu poprawnych danych logowania:
    >
    > Wyłączyliśmy dostęp do serwisu Idea Cloud i aplikacji mobilnej Idea
    > Banku S.A., ponieważ Twoja umowa z Idea Bankiem S.A. jest
    > wypowiedziana. Więcej informacji uzyskasz pod numerem 22 59 12 232
    > oraz 801 365 365 (koszt połączenia zgodny ze stawką operatora) lub w
    > dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

    A u mnie ciągle "konto zablokowane".
    W apce skomplikowaniej - najpierw wymagała aktualizacji.
    Potem kilka prób logowanie pinem - błąd.
    Potem logowanie hasłem - łyknęło, ale na następnym ekranie "brak połączenia z
    internetem".
    A Ty co miałeś w apce?

    Ciekawe co się pokaże komuś, kto podpisał aneks i go przenieśli do żubra?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.11.21 18:52 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1