  • 1. Data: 2010-02-18 19:44:29
    Temat: Pozamykają nam konta?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/436166_Bank_moze_zamknac_st
    are_konto.html

  • 2. Data: 2010-02-18 21:46:36
    Temat: Re: Pozamykają nam konta?
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    EU zmierza do "wielkiego brata" wielkimi krokami.....

  • 3. Data: 2010-02-18 22:01:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.rp.pl/artykul/436166_Bank_moze_zamknac_st
    are_konto.html

    "Do 22 października instytucje mają wzmożoną kontrolą objąć dotychczasowych
    klientów. W przypadku banków oznacza to m.in. pozyskanie dodatkowych
    informacji o właścicielach kont. Jeśli nie uda się ich zdobyć, konto uznane
    jest za anonimowe i 22 października zamknięte. Jeśli znajdują się na nim
    środki - będą przechowywane przez pięć lat. Klient może w tym czasie przyjść
    do banku i ubiegać się o ich odzyskanie. "

    Przechodziłem coś w tym rodzaju poza pl to przejdę i w pl. Nie ma co postęp
    tej obsesji nie zwalnia. :>

  • 4. Data: 2010-02-18 23:47:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" hlk53u$blp$...@n...news.atman.pl

    > http://www.rp.pl/artykul/436166_Bank_moze_zamknac_st
    are_konto.html

    Pozamykają, ale tylko tym, którzy mają więcej niż jedno. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-02-19 02:26:17
    Od: z...@o...pl

    > "wiatrak" hlk53u$blp$...@n...news.atman.pl

    > Pozamykają, ale tylko tym, którzy mają więcej niż jedno. ;)

    przypuszczam że pozamykają, ale tylko takim "terrorystom" :P
    jak ja czy MarekZ, myślę że kont kolegi Eneuela nie ruszą, bo
    ilość kont Eneuela nie wzbudzi szoku w żadnej instytucji państwowej.

  • 6. Data: 2010-02-19 07:25:49
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    wiatrak pisze:
    > http://www.rp.pl/artykul/436166_Bank_moze_zamknac_st
    are_konto.html

    "Zostanie zaostrzona również procedura otwierania rachunku przez
    internet. Oprócz standardowo wymaganych danych pojawi się np. wymóg
    podania rachunku bankowego, z które zostanie zasilone nowo otwarte konto."

    Czyli jak ktoś nie ma jeszcze rachunku bankowego, to nie może go
    otworzyć? Super. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2010-02-19 07:35:30
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Lut, 08:25, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    tare_konto.html

    > "Zostanie zaostrzona r wnie procedura otwierania rachunku przez
    > internet. Opr cz standardowo wymaganych danych pojawi si np. wym g
    > podania rachunku bankowego, z kt re zostanie zasilone nowo otwarte konto."
    >
    > Czyli jak kto nie ma jeszcze rachunku bankowego, to nie mo e go
    > otworzy ? Super. :-)
    >
    > --
    > MiCHA

    Oj Panowie chyba macie troche wiecej rozsadku niz dziennikarze i
    niekoniecznie dacie sie podpuscic tej papce publikowanej w
    internecie :)

    Wbrew pozorom wiele rzeczy sie zliberalizuje, a dziennikarze - jak to
    dzienniarze - cos tam poczytali o ustawie, a czego nie zrozumieli to
    sobie zmyslili :)

    Podstawowa zmiana jest wlasnie uproszczenie pewnych rzeczy - np.
    zakladanie rachunku przez internet bez jakiegokolwiek kontaktu z
    bankiem (tak jak dzialaja obecnie lokaty internetowe -> bylo to
    niedoregulowane przez przepisy, teraz oficjalnie jest to dopuszczone i
    jest legalne).

  • 8. Data: 2010-02-19 07:46:10
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli Przemyslaw Kwiatkowski,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Czyli jak ktoś nie ma jeszcze rachunku bankowego, to nie może go
    > otworzyć? Super. :-)

    Kto w takim przypadku już sobie konta nie otworzy? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 9. Data: 2010-02-19 08:11:53
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Lut, 08:46, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>
    wrote:
    > Pewna osoba, czyli Przemyslaw Kwiatkowski,
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Kto w takim przypadku już sobie konta nie otworzy? ;-)

> [...]

    Ale tu zupelnie nie o to chodzi. Praktycznie chodzi o to, ze przelew z
    innego konta nalezacego do tej samej osoby uznano za metode
    identyfikacji. Podobnie jak za taka metode uznano pokazanie rachunkow
    np. za gaz.

    Ale uznanie tego za metode identyfikacji nie oznacza, ze to jest
    _jedyna_ mozliwa metoda identyfikacji.

  • 10. Data: 2010-02-19 08:54:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:hlledt$1q3$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > podania rachunku bankowego, z które zostanie zasilone nowo otwarte konto."
    > Czyli jak ktoś nie ma jeszcze rachunku bankowego, to nie może go

    Gdzie kończy się logika zaczyna się Polska (ewentualnie UE i ich ślimak,
    który został rybą).