  • 1. Data: 2010-02-18 18:56:36
    Temat: trochę OT - padaka DOTPAY.PL
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    poniekąd swego rodzaju przelew

    dotpay.pl padactwo wczoraj 3 smsy nie doszły do mnie (3 ludzi ściemnia?)

    dziś 8 maili (zweryfikowane) potwierdzające doszły
    a na koncie dotpay tylko jeden z nich

    jaka jest alternatywa z dobrymi stawkami?

  • 2. Data: 2010-02-24 12:31:58
    Temat: Re: trochę OT - padaka DOTPAY.PL
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    zlotowinfo (<u...@g...pl>) ma odwage pisac:
> [...]
    > dziś 8 maili (zweryfikowane) potwierdzające doszły
    > a na koncie dotpay tylko jeden z nich
    > jaka jest alternatywa z dobrymi stawkami?

    PayPal - w PL jest to Website Payments (w wersji USA jest to najuboższa wersja,
    oprócz tego mają jeszcze kilka innych bardziej wypasionych).

    k.