  • 1. Data: 2010-02-18 19:36:54
    Temat: raty na kk Polbanku?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wczoraj zgłosiłem na infolinii Polbanku, że chcę rozłożyć na raty jedną
    z transakcji; zlecenie zostało wysłane do "odpowiedniego działu",
    dzisiaj w zestawieniu transakcji bez zmian

    czy ktoś bawił się już w rozkładanie płatności kartowych w Polbanku na
    raty? jak to praktycznie wygląda? kiedy będę wiedział, że transakcję
    spłatę w ratach i nie zostanie wykazana (jako do spłaty) na kolejnym
    wyciągu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-02-18 19:46:43
    Temat: Re: raty na kk Polbanku?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > raty? jak to praktycznie wygląda? kiedy będę wiedział, że transakcję
    > spłatę w ratach i nie zostanie wykazana (jako do spłaty) na kolejnym

    Ja dzis sobie rozlozylem druga platnosc :). Po prostu splacasz kwote
    pomniejszona o ta transakcje, a na nastepnym wyciagu masz osobna pozycje
    dotyczaca rat :). Oczywiscie nalezy rozkladac platnosci na raty po
    otrzymaniu wyciagu, bo wtedy odraczamy platnosc o kolejny miesiac :).

    MK

  • 3. Data: 2010-02-18 19:47:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > dotyczaca rat :). Oczywiscie nalezy rozkladac platnosci na raty po
    > otrzymaniu wyciagu, bo wtedy odraczamy platnosc o kolejny miesiac :).

    Czy w historii transakcji będzie to rozłożenie na raty jakoś widoczne?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-02-18 19:59:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Czy w historii transakcji będzie to rozłożenie na raty jakoś widoczne?

    Nie korzystam z podgladu internetowego, wiec nie wiem jak tam bedzie
    odzwierciedlone, ale na wyciagu jest dodatkowa sekcja o ratach z kwota, data
    rozlozenia na raty, liczba rat do splaty itp...

    MK

  • 5. Data: 2010-02-19 14:20:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > odzwierciedlone, ale na wyciagu jest dodatkowa sekcja o ratach z kwota,
    > data rozlozenia na raty, liczba rat do splaty itp...

    już wiem, na podglądzie wygląda to tak jakby cała kwota została spłacona
    (uznanie na kwotę rozkładanego na raty obciążenia), natomiast ratę
    pewnie zobaczę na wyciągu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-02-19 15:13:59
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Lut, 20:46, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > dotyczaca rat :). Oczywiscie nalezy rozkladac platnosci na raty po
    > otrzymaniu wyciagu, bo wtedy odraczamy platnosc o kolejny miesiac :).

    1. Czy przysługuje za taką transakcję zwrot 1% i jak jest naliczany
    (jednorazowo, czy dla każdej raty?).
    2. Co w przypadku spłaty automatycznej ustawionej na 100% wartości z
    wyciągu? Czy PB sam pomniejszy kwotę o transakcję rozłożona na raty,
    czy też lepiej samemu to odjąć i zapewnić odpowiednią ilość środków na
    koncie, z którego idzie spłata?

    > MK

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2010-02-19 17:44:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    1. Czy przysługuje za taką transakcję zwrot 1% i jak jest naliczany
    (jednorazowo, czy dla każdej raty?).

    Zwrot jest naliczany po dokonaniu transakcji, czyli w praktyce prowizja
    banku to 4%, efektywnie oprocentowanie jest w okolicach 6% p.a. Dodatkowo
    czasc z tego zje inflacja, wiec jest to w chwili obecnej najtanszy znany mi
    kredyt (poza tym na karcie Getin Banku).

[...]

    Nie wiem, bo w Polbanku mam tylko KK. Z tego ca napisal RobertS wynika, ze
    powinna byc pomniejszona.

    MK

  • 8. Data: 2010-02-19 20:01:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Dodatkowo czasc z tego zje inflacja, wiec jest to w chwili obecnej
    > najtanszy znany mi kredyt (poza tym na karcie Getin Banku).

    dokładnie tak jak piszesz, oprocentowanie tego kredytu jest naprawdę
    symboliczne, na niektórych lokatach można podobne odsetki dostać

> [...]
    > koncie, z którego idzie spłata?
    >
    > Nie wiem, bo w Polbanku mam tylko KK. Z tego ca napisal RobertS wynika,

    do wygenerowania wyciągu zostało mi jeszcze sporo czasu, ale na chwilę
    obecną ta transakcja
    została spłacona, podejrzewam, że przy 100% spłacie zadłużenia bank
    pobierze ratę + pozostałe transakcje wykazane na zestawieniu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-02-22 09:55:47
    Od: luc <b...@g...net>

    On 19 Lut, 21:01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > została spłacona, podejrzewam, że przy 100% spłacie zadłużenia bank
    > pobierze ratę + pozostałe transakcje wykazane na zestawieniu

    Dzięki za wnikliwe odpowiedzi. Co prawda chyba nie uda mi się
    przesunąć tej transakcji na kolejny po następnym wyciągu (jak
    sugerował MK), bo w smsie informującym o mozliwości rozłożenia na raty
    pisali o 20 dniach na tę operację, a właśnie w takim terminie generują
    mi wyciąg.

    pzdrwm
    luc

  • 10. Data: 2010-02-23 09:35:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > sugerował MK), bo w smsie informującym o mozliwości rozłożenia na raty
    > pisali o 20 dniach na tę operację, a właśnie w takim terminie generują

    gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości, to rozłożenie na raty wygląda tak:

    1. transakcja, którą rozkładamy na raty
    2. spłata ww. w całości (po 2 dniach od złożenia dyspozycji)
    3. w dniu spłaty pojawia się obciążenie o nazwie RATA

    --
    pozdrawiam
    RobertS