  • 1. Data: 2010-02-18 20:54:08
    Temat: pytanie o rachunek sezam oszczędzam w bph
    Od: <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Czy ktoś z Państwa korzysta z rachunku sezam oszczędzam w banku Bph.
    I czy sa haczyki przy wypłacie w postaci w prowizji ok 8zl za wyplate z ww
    rachunku i np jesli wpłacam np 17.000 zł na rachunek to mogę ominąc ww
    prowizję wypłacając wszystko i zamykając ten rachunek a każda częściowa
    wypłata wiąże się z prowizją w wys ok 8zl.
    Z góry dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2010-02-19 06:32:26
    Temat: Re: pytanie o rachunek sezam oszczędzam w bph
    Od: "Dan W" <m...@w...pl>

    Użytkownik <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowizję wypłacając wszystko i zamykając ten rachunek a każda częściowa
    > wypłata wiąże się z prowizją w wys ok 8zl.

    Korzystam ale przelewam z osobistego rachunku w BPH na oszczędnościowy i tak
    samo w drugą stronę w związku z czym be opłat (wypłata max 2 razy w
    miesiącu, wpłat dowolna ilość) Pozdrawiam Dan.

  • 3. Data: 2010-02-19 06:36:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 18 Lut, 21:54, <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > prowizję wypłacając wszystko i zamykając ten rachunek a każda częściowa
    > wypłata wiąże się z prowizją w wys ok 8zl.

    Oprócz 2 rachunków oszczędnościowych (5.05% do końca czerwca) warto
    też założyć darmowy Sezam Direct (bez karty).
    Wtedy 2 razy w miesiącu można przelać kaskę z konta oszczędnościowego
    na Sezam Direct bez prowizji, a następnie do dowolnego banku (przez
    internet za darmo).
    --
    pozdr.
    ls