  • 1. Data: 2004-05-04 16:13:38
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - kilka pytan
    Od: "Korkodyl" <k...@t...pl>

    Witam,

    Opisze moja sytuacje i moze ktos mi udzieli informacji...
    Chcialbym wziasc kredyt mieszkaniowy :)
    Moje zarobki to 1700zl netto...
    Gdzies slyszalem ze mozna wziasc kredyt np. z jednym z rodzicow (w tym
    przypadku 1600zl netto emerytury, wiek 58 lat)
    Czy jest mozliwe ze dostane kredyt np na 25 lat ??
    Jaka kwota mniej wiecej wchodzilaby w gre ??
    Jaki polecacie ewentualnie kredyt ? W jakim banku ?
    Czy jest mozliwosc wziecia takiego kredytu na nowe mieszkanie i od razu na
    wykupienie na wlasnosc tego w ktorym teraz mieszkam z rodzicami ??
    Czyli powiedzmy 120000 na nowe i 30000 na wykupienie starego.

    Chce sie spotkac z konsultantem i chcialbym wiedziec na czym stoje...
    Z ewentualne info z gory dziekuje!

    Pozdrawiam
    Michal