  • 1. Data: 2004-05-04 16:55:00
    Temat: [e-PKOBP -> inteligo] zamknalem konto w e-PKOBP miesiac temu a wlasnie dostalem pakiet startowy w Inteligo
    Od: "Damian" <...@...pl>

    PKO bp juz nie ma na co pieniedzy wydawac?
    jakis czas temu aby nie byc zmuszonym do przejscia do Inteligo zamknalem
    konto e-PKOBP
    przed chwila odebralem przyslany pakiet startowy z karta kodow i VE... hmm
    moze poszukac jakiegos offlinowy bankomat PKO BP i wziasc sobie pare zlotych
    hehe , chyba juz takich nie maja
    ale fajnie , mam konto nie majac konta
    z wielkim zalem do bylych uzytkownikow e-PKO BP

  • 2. Data: 2004-05-05 08:13:25
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =
    > z wielkim zalem do bylych uzytkownikow e-PKO BP
    =====================================
    A coz Ci uzytkownicy e-superkonta zawinili? Lacze sie w bolu po stracie
    sprawdzonego i przyjaznego konta :-(!
    PL

  • 3. Data: 2004-05-05 08:36:56
    Od: "news" <...@5...pl>

    > A coz Ci uzytkownicy e-superkonta zawinili?
    moze dlatego ze bylo ich za malo? i zostali "lyknieci"
    >Lacze sie w bolu po stracie sprawdzonego i przyjaznego konta :-(!
    no to mamy globalizacje, szkoda takiego produktu jakim e-pko bp byl

  • 4. Data: 2004-05-11 19:14:32
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "news" <...@5...pl> wrote in message news:c7a922$cgq$1@news.onet.pl...
    > no to mamy globalizacje, szkoda takiego produktu jakim e-pko bp byl

    Jakby Inteligo wlaczyli do e-PKO to by pewnie bylo rownie duzo glosow
    przeciwko :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2004-05-12 00:42:30
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Jakby Inteligo wlaczyli do e-PKO to by pewnie bylo rownie duzo glosow
    > przeciwko :)
    >
    > Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    ===========
    Zapewne tak, ale nie psuj nam stypy ;-).
    PL

  • 6. Data: 2004-05-12 07:50:03
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Łącze się w bulu.

    Grzegorz Niedźwiecki

    PS: Jak zamknąć konto w Inteligo?

  • 7. Data: 2004-05-12 10:05:18
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > PS: Jak zamknąć konto w Inteligo?
    ==========
    Jesli jestes przypadkiem "przesiadkowicza", to NIE dokonuj aktywacji
    Inteligo. Masz czas do namyslu (CHYBA???) do konca czerwca.
    Pozdrawiam!
    PL

  • 8. Data: 2004-05-12 10:31:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ==========
    > Jesli jestes przypadkiem "przesiadkowicza", to NIE dokonuj aktywacji
    > Inteligo. Masz czas do namyslu (CHYBA???) do konca czerwca.

    Chyba troche krocej...
    14 dni (po otrzymaniu poleconego z informacja o planowanej zmianie z ePKO na
    Inteligo) mija ci termin zlozenia wypowiedzenia. Potem maja twoja milczaca
    zgode.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2004-05-12 10:34:16
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Inteligo) mija ci termin zlozenia wypowiedzenia. Potem maja twoja milczaca
    > zgode.

    Na prowadzenie w ramach Inteligo, czy na zamknięcie?

  • 10. Data: 2004-05-12 10:58:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:c7svph$muh$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Na prowadzenie w ramach Inteligo, czy na zamknięcie?

    Na prowadzenie, jesli we wlasciwym terminie nie sprzeciwiles sie.

    --
    Pozdrowienia
    ---