  • 1. Data: 2004-05-04 16:56:02
    Temat: [Multi] CUFy sa otwarte w soboty?
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Czy placowki Multibanku sa otwarte w soboty?
    Na stronie Multi nie znalazlem zadnego
    oddzialu czynnego w soboty.
    Czy to tylko "nieaktualna" strona czy
    naprawde w weekend nic sie w oddziale
    nie zalatwi?
    Interesuja mnie oddzialy w Lodzi lub w Warszawie.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-04 17:16:50
    Temat: Re: [Multi] CUFy sa otwarte w soboty?
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Marcin wrote:
    > Czy placowki Multibanku sa otwarte w soboty?

    Nie.

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 3. Data: 2004-05-05 08:01:31
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 4 maj 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, Marcin wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    > Czy placowki Multibanku sa otwarte w soboty?

    niestety nie. tez czekam z niecierpliwoscia az to sie zmieni :)

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 4. Data: 2004-05-05 10:58:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Solos napisał:

    > niestety nie. tez czekam z niecierpliwoscia az to sie zmieni :)

    Mnie w ogóle dziwi polityka lokalizowania oddziałów nowszych banków.
    Ścisłe centra miast. Zwłaszcza widać to w Mille. No i w rzeczonym Multi.
    Zmotoryzowanym to chyba najlepiej założyć konto w jakimś PKO BP - zawsze
    jakiś oddział się znajdzie, gdzie można normalnie, spokojnie i za darmo
    zaparkować.

    O ile faktycznie w centrach miast przewija się mnóstwo ludzi, o tyle
    jeśli ktoś chce po pracy samochodem 'zachaczyć' o taki oddział, to już
    ma pewien problem, bo albo nie zaparkuje w ogóle, albo zaparkuje za 30
    minut, pięć przecznic dalej, oczywiście odpłatnie.

    W Mille rzadkością są placówki w centrach handlowych, w Multi - nie ma
    ich w ogóle...

  • 5. Data: 2004-05-05 19:32:16
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Mnie w ogóle dziwi polityka lokalizowania oddziałów nowszych banków.
    > Ścisłe centra miast. Zwłaszcza widać to w Mille. No i w rzeczonym Multi.

    Nie do końca. Na przykład w Katowicach Multi jest na Osiedlu Paderewskiego
    praktycznie, więc aż takie ścisłe Centrum to nie jest ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-05-06 07:17:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Nawara <u...@w...nawara.info> wrote:

> [...]
    > Zmotoryzowanym to chyba najlepiej założyć konto w jakimś PKO BP - zawsze
    > jakiś oddział się znajdzie, gdzie można normalnie, spokojnie i za darmo

    Nie zgodzę się. W Warszawie Multi ma raptem 2 placówki w Centrum. Pozostałe
    - w różnych częściach miasta. Ja następną placówkę widziałbym gdzieś na
    Żoliborzu :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-05-11 19:13:40
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    > Nie zgodzę się. W Warszawie Multi ma raptem 2 placówki w Centrum.
    Pozostałe
    > - w różnych częściach miasta. Ja następną placówkę widziałbym gdzieś na
    > Żoliborzu :)

    Ja tez - moze zglosmy jakas pomysla racjonalizatorski do Multi? ;)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak