  • 1. Data: 2010-12-23 06:38:44
    Temat: Porozjezdzany OF?
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    Zalozylem w systemie OF kolejna 3m/4.85 optymalna.
    Na stronie glownej OF jest wykres kolowy pokazujacy udzial poszczegolnych
    rodzajow lokat.
    Optymalne mam rozne, stare i nowe na 3, 6 i 12m.
    Ale udzial w kólku OF pokazuje 4 rodzajow:
    -iles lokat 3m
    -iles lokat 6m
    -iles lokat 12m
    -??? osobno jedna lokata 3m ???
    Po co i dlaczego ta ostatnia, dlaczego osobno?

    Srachu S.

  • 2. Data: 2010-12-23 07:36:38
    Temat: Re: Porozjezdzany OF?
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:2de1.0000007f.4d12ee74@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > -iles lokat 12m
    > -??? osobno jedna lokata 3m ???
    > Po co i dlaczego ta ostatnia, dlaczego osobno?

    Też to zauważyłem. Ale po jakimś czasie wszystko wraca do normy.