  • 1. Data: 2010-12-22 21:19:05
    Temat: Rajfi - smieszny blad
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Dla wszystkich kart w Rajfim suma salda (co w Rajfim oznacza bieżące
    zadłużenie na karcie) oraz dostępnych środków jest u mnie równa 103% limitu
    karty (powinna być równa 100%). O ile pozycje "saldo" są zgodne, to pozycje
    "dostępne środki" są pozwiększane dokładnie o tyle aby łącznie z pozycją
    "saldo" dać 103% limitu karty. W sumie o ile ma to przełożenie na
    autoryzacje, to jest to niezła pułapka na przekroczenie limitu, bo komu by
    się tam chciało dodawać i sprawdzać.

  • 2. Data: 2010-12-22 21:28:59
    Temat: Re: Rajfi - smieszny blad
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 22:19:05 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > przełożenie na autoryzacje, to jest to niezła pułapka na przekroczenie
    > limitu, bo komu by się tam chciało dodawać i sprawdzać.

    W sumie jeżeli to prawda to Rajfi zrobił lepiej niż Citi. Te 3% to dla
    banku nieduża suma a klienta łatwo można za dodatkową kasę naciągnąć.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-12-22 21:31:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > W sumie jeżeli to prawda to Rajfi zrobił lepiej niż Citi. Te 3% to dla
    > banku nieduża suma a klienta łatwo można za dodatkową kasę naciągnąć.

    To nie jest w stylu Rajfiego. Zaglądałem kilka dni temu i było okej,
    zaglądam dziś i takie jaja. Myślę, że to raczej jakiś błąd. Ciekawe czy
    tylko ja szczęśliwiec tak mam, czy wszyscy. Może Rajfi się w końcu wkurzył,
    że moja karta ciągle pod korek, ale przekroczenia limitu niet. :)

  • 4. Data: 2010-12-22 21:44:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-22 22:31, MarekZ pisze:
    > Może Rajfi się w końcu
    > wkurzył, że moja karta ciągle pod korek

    Masz jakis pewny i oplacalny sposob na wyciaganie gotowki z kart? ;)
    W mbanku to proste, ale moze warto tez sie pobawic z innymi.

  • 5. Data: 2010-12-22 21:51:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > Masz jakis pewny i oplacalny sposob na wyciaganie gotowki z kart? ;)
    > W mbanku to proste, ale moze warto tez sie pobawic z innymi.

    W Rajfim to tylko przy okazji promocji z "przelewem na opłacenie podatku".
    Może w tym roku też zrobią. Nie mam żadnych cudownych sposobów i obecnie
    korzystam z płatnych kredytów w kartach Rajfiego, przy czym mam negocjowane
    oprocentowanie, bo standardowa oferta jest nie do zaakceptowania.

  • 6. Data: 2010-12-23 06:59:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 22:31:40 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > tylko ja szczęśliwiec tak mam, czy wszyscy. Może Rajfi się w końcu
    > wkurzył, że moja karta ciągle pod korek, ale przekroczenia limitu niet.

    Może te 3% to tak świąteczna promocja dla wszystkich klientów, bo okres
    gorący każdy zabiegany nie będzie przecież patrzył na rachunek kk. To że
    Ciebie na sztuczny miód nie nabiorą to zupełnie inna sprawa he he.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-12-23 08:14:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Może te 3% to tak świąteczna promocja dla wszystkich klientów, bo okres
    > gorący każdy zabiegany nie będzie przecież patrzył na rachunek kk. To że

    Dziś jest już OK. To był chyba jakiś błąd, który być może występuje
    wyłącznie w dniu terminu spłaty KK.

  • 8. Data: 2010-12-23 09:37:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 09:14:31 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Dziś jest już OK. To był chyba jakiś błąd, który być może występuje
    > wyłącznie w dniu terminu spłaty KK.

    Albo błąd, albo obejście, które zrobił szwagier albo tak zwany "ficzer"
    he he.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-12-23 10:13:11
    Od: " Eric" <b...@W...gazeta.pl>

    Na wszystkich kartach mowisz? Duzo ich masz? Ja tylko jedna :-) no i konto,
    ale podobna akcje z limitem widzialem raz kiedys chyba to bylo od razu po tym
    jak sam sobie splacilem karte i pamietam ze na drugi dzien tez juz bylo dobrze.

    A tak na marginesie to w zeszlym tygodniu telefon od pana z banku, ze skoro
    jestem z Wawy to czy bym nie zechcial odwiedzic ich "centrali" i pogadac o
    bankowosci internetowej. Za darmoche co prawda :-( ale z samej ciekawosci sie
    wybiore.

    Pozdrawiam
    Eric

  • 10. Data: 2010-12-23 10:25:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " Eric" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > tym
    > jak sam sobie splacilem karte i pamietam ze na drugi dzien tez juz bylo

    Dwie na osobę, w Rajfim chyba nadal więcej nie można, nie to co w ING, Multi
    czy Mille. :-)

    Czyli to będzie to samo, u mnie to też był dzień spłaty kart, wszystkie mam
    ustawione na ten sam dzień spłat.