  • 1. Data: 2010-12-22 20:07:25
    Temat: BOS Bank - problem z bezpieczenstwem systemu
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Audytorzy wytkneli BOS Bankowi kiepskie zabezpieczenia:

    http://www.rp.pl/artykul/5,582482.html

    Wyglada dosc powaznie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-12-22 21:27:29
    Temat: Re: BOS Bank - problem z bezpieczenstwem systemu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 21:07:25 +0100, Marcin napisał(a):

    > Audytorzy wytkneli BOS Bankowi kiepskie zabezpieczenia:
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/5,582482.html
    >
    > Wyglada dosc powaznie.

    Mnie zastanawia jedna rzecz, ale może niech się wypowie ktoś bardziej
    obeznany np. nasz dyżurny znawca prawa Olgierd.

    "Ponadto w związku z wyciekiem zastrzeżonych informacji, bank rozważa
    skierowanie w tej sprawie zawiadomienia do właściwych organów" -
    stwierdził Lemberg."

    Skoro bank jest całkowicie państwowy to zamówiony przez nich taki audyt
    jest chyba informacją publiczną czy jak to tam się zwie i każdy kto się
    zgłosi powinien mieć do tego dostęp. Czy się mylę i w tym wypadku jest
    inaczej?

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-12-23 08:42:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jest chyba informacją publiczną czy jak to tam się zwie i każdy kto się
    > zgłosi powinien mieć do tego dostęp. Czy się mylę i w tym wypadku jest

    akcje są notowane na GPW więc kupując jedną będziesz współwłaścicielem
    tego banku ;-)

    czyli w 100% państwowy nie jest...

    --
    pozdrawiam