  • 1. Data: 2010-12-23 08:54:22
    Temat: Lokata na start - getinonline
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Witam złożyłam wniosek o lokatę na start dostałam maila i teraz mam 2 pytania:

    1) czy pieniądze muszą pójść wyłącznie z mojego konta czy może to byc np.
    konto męża

    2) jeśli wyślę pieniądze dzisiaj po 12 to czy uda się założyć lokatę w Wigilię
    - czy w ogóle bank zaksięguje pieniądze - bo czuje że może mnie wycyckać i
    przez 4 dni 10.000 zł będzie leżeć nieoprocentowane?

  • 2. Data: 2010-12-23 09:13:28
    Temat: Re: Lokata na start - getinonline
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 08:54:22 +0000, napisał(a):

    > Witam złożyłam wniosek o lokatę na start dostałam maila i teraz mam 2
    > pytania:
    >
    > 1) czy pieniądze muszą pójść wyłącznie z mojego konta czy może to byc
    > np. konto męża

    Wyłącznie z Twojego, chociaż ostatnio ktoś pisał na grupie, że
    niekoniecznie.

    > 2) jeśli wyślę pieniądze dzisiaj po 12 to czy uda się założyć lokatę w
    > Wigilię - czy w ogóle bank zaksięguje pieniądze - bo czuje że może mnie
    > wycyckać i przez 4 dni 10.000 zł będzie leżeć nieoprocentowane?

    Wszystko zależy od banku z którego będziesz zlecać przelew. Tutaj możesz
    sobie sprawdzić jak to wygląda:

    http://www.sesjeelixir.pl/

    Generalnie można założyć, że na te 99% dzisiaj dojdzie, no chyba że masz
    konto w ING albo Lukasie.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-12-23 09:19:55
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    > Wyłącznie z Twojego, chociaż ostatnio ktoś pisał na grupie, że
    > niekoniecznie.

    Nie pamiętam co mówi o tym regulamin, ale z praktyki wiem, że przelew nie
    musi pochodzić z konta właściciela lokaty.

  • 4. Data: 2010-12-23 10:09:47
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2010-12-23 10:13, xbartx pisze:

    > Wyłącznie z Twojego, chociaż ostatnio ktoś pisał na grupie, że
    > niekoniecznie.

    niekoniecznie