  • 1. Data: 2010-12-22 13:59:56
    Temat: Rekordy bluecash
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Na początku chciałem zaznaczyć, że ogólnie z usługi jestem bardzo zadowolony
    i uważam, że generalnie działa świetnie. Nie jest moim celem deprecjonowanie
    tej usługi.

    Dziś rano wysyłałem 5 przelewów przez bluecash, czas realizacji czterech z
    nich jak zwykle 2-3 minuty. Realizacja piątego natomiast trwała 3 godziny i
    55 minut, co jest w moim przypadku czasem rekordowym. Bankiem docelowym był
    Multibank (tak jak i w przypadku pozostałych czterech). Czy komuś zdarzył
    się dłuższy czas realizacji przelewu?

  • 2. Data: 2010-12-22 14:58:46
    Temat: Re: Rekordy bluecash
    Od: Arkadiusz Brzechwa <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl>

    tak, mbank------>fortis 1,5 dnia

  • 3. Data: 2010-12-22 15:14:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-22 15:58, Arkadiusz Brzechwa pisze:

    > tak, mbank------>fortis 1,5 dnia

    Fortisu nie ma na liscie bankow, do ktorych mozna wykonywac przelew.

  • 4. Data: 2010-12-22 15:30:43
    Od: Arkadiusz Brzechwa <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl>

    W dniu 2010-12-22 16:14, neoniusz pisze:

    > Fortisu nie ma na liscie bankow, do ktorych mozna wykonywac przelew.

    ok, sprawdzilem bylo odwrotnie fortis--->mbank 1,5 dnia ale to bylo
    w maju, ogolnie na okolo 50 przelewow tylko z tym byly problemy, reszta
    przeszla w mniej niz 3 minuty. Z tego co sie orientuje lista bankow
    do i z ktorych mozna przelac czesto sie zmienia.

  • 5. Data: 2010-12-22 16:42:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-22 16:30, Arkadiusz Brzechwa pisze:

> [...]
    > przeszla w mniej niz 3 minuty. Z tego co sie orientuje lista bankow
    > do i z ktorych mozna przelac czesto sie zmienia.

    Ale to jest ciekawe, ze mozna tylko w jedna strone robic. I troche
    szkoda, bo chcialbym moc przelewac do fortisu...

  • 6. Data: 2010-12-24 10:45:43
    Temat: BlueMedia [Było: Re: Rekordy bluecash]
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    W wtorek rano zorientowałem się, że mi karta iPlusa nie działa
    (taka wyjazdowa, więc nie sprawdzam poza mi tymi chwilami).
    Więc do Plusa - co jest ? Plus: Rozładowana, bo nieużywana
    (niedoładowana). Okazało się, że płaciłem w jakiejś promocji,
    która nie zadziałała (nie przedłużyła, jak należy), ale w Plusie
    sprawdzić nie można, bo regulaminów starych promocji na stronie
    znaleźć nie można. Przepadło prawie 10 zł - przeboleję.

    Więc do Eurobanku, aby doładować. Doładowuję na 10 zł (bo daje 7
    dni przedłużenia aktywaności). Po dwóch godzinach, gdy karta dalej
    jak zdechły karp, dzwonię do banku. Przelew wyszedł.

    Do Plusa: "Nie ma kasy - nie ma przedłużenia; trzeba było na
    naszej stronie a nie bankowej."

    Zatem do BlueMedia: "Nie możemy znaleźć przelewu z taką treścią
    (numer telefonu i numer referencyjny operacji). Sprawdzimy i
    oddzwonimy." [Rodzina się denerwuje, bo to dla nich tel iPlus.]

    Ok 14:30 w Plusie dalej nic nic nie wiedzą. [Rodzina zaczyna
    znosić bagaże.] Więc na stronę doładowań Plusa, doładowuję za 10
    zł (jest ok. 15).
    Operacja udana, choć sposób potwierdzenia dziwny ("Transakcja
    wykonana, nie została w pełni potwierdzona.") Transakcja w
    historii rachunku.

    Koło 15 :30 dalej nic. Plus: dalej nie mamy wpływu 10 zł...

    BlueMedia: "Dalej nie mamy tamtego pierwszego przelewu, ale
    poszukiwanie może trwać mamay zgodnie zregulaminem....
    Ten nowy poszedł o 15:20". Ja: prosze stary wycofać.

    Plus: nie ma nic od BM. [Rodzina (wkurzona) wyjeżdża.]

    Dziś:
    Rodzina: iPlus dalej nie działa.
    Plus: W zasadzie to przyszło doładowanie. Ja: W zasadzie ?
    Plus (oddzwania po 5 minutach): No BM wpłaciło, ale potem zabrało
    kasę... Ja: Przecież były dwa przelewy ! Jeden mogli zabrać - to
    sprawa moja i mojego banku, ale drugiego nie, bo doładowywałem na
    Waszej stronie - tak, jak chcieliście - a ja przelew zatwierdziłem.
    Plus: ....

    witrak()

  • 7. Data: 2010-12-24 22:58:41
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    neoniusz <n...@j...org> dared to write:

    > Ale to jest ciekawe, ze mozna tylko w jedna strone robic. I troche
    > szkoda, bo chcialbym moc przelewac do fortisu...

    4 dni. Citibank --> mBank. Coś z rok temu.

    Poszedł przelew na błędną sumę, około tysiączka różnicy. Odkręcanie tego trwało 4
    dni, z weekendem pomiędzy. "Bo przelać dalej nie możemy, a zwrot musi szef podpisać,
    tymczasem on dzisiaj już wyszedł i powinien być w biurze w poniedziałek".

    k.

  • 8. Data: 2010-12-29 10:39:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Fenix, Edyta Czyż
    57105010701000002312971167
    zlotowinfo, 2x TAK-TAK 50

    ID : 8XZ7J4HT 88,00 2008-11-14 15:09 2008-11-14 15:10 2008-11-18 16:20 4 d 1
    g 10 min zrealizowany

    naturalnie osoba dostała kasę prawie odrazu
    no ale to były początki