  • 1. Data: 2002-09-20 17:50:33
    Temat: Poronwanie LukasBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Oj - to porownanie poszczegolnych kont coraz bardziej jest ekhem - z lekka
    klamliwe. Tak spojrzalem sobie z Multibankiem i rzuca sie w oczy:

    a to oprocentowanie, a to lokaty
    a to placowki a to prowizja za pobranie kasy ;)

    Pomijam poczywiscie te wszystkie niuanse, ze moze i Multi nie daje KK, ale
    jednak VC mam ;) i takie rozne.

    Swego czasu widzialem fajne porownanie Multibanku - ale nie wiedziec
    dlaczego wycofali sie z tego (pametacie pewnie?)

    ---
    Amra the Freelancer
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-09-21 08:04:33
    Temat: Re: Poronwanie LukasBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Oj - to porownanie poszczegolnych kont coraz bardziej jest ekhem - z lekka
    > klamliwe.

    Mamy juz nowy ranking, Lukas jest tam za Multi ;)

    http://portal.interia.pl/xnv/pr.html?inf=304056&IA=I

    Maciej

  • 3. Data: 2002-09-21 11:33:49
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Mamy juz nowy ranking, Lukas jest tam za Multi ;)
    > http://portal.interia.pl/xnv/pr.html?inf=304056&IA=I

    ile teraz kosztuje pierwsze miejsce w newsweeku ?

    pozdrawiam,
    jelen

  • 4. Data: 2002-09-22 10:18:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jelen" <j...@j...prv.pl> napisał w wiadomości

    > ile teraz kosztuje pierwsze miejsce w newsweeku ?

    IMHO Multi nie musi placic za miejsce :). Korzystam z ich uslug i jestem do
    tej pory zadowolony :). Aczkolkiek nie sa bez wad np. tryb uruchamiania DD,
    czy dostep przez WAP. Hm.. LG mi zastapilo Handlo, a Multi zastapilo LG.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-09-22 10:23:34
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    MK wrote:
    > Użytkownik "jelen" <j...@j...prv.pl> napisał w wiadomości

    > IMHO Multi nie musi placic za miejsce :)

    Może i to dobry bank, ale przyznasz, że ton tego artykułu daleki jest od
    neutralnego i brzmi jak napisany przez dep. PR Multi.

  • 6. Data: 2002-09-22 10:29:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tej pory zadowolony :). Aczkolkiek nie sa bez wad np. tryb uruchamiania
    DD,

    DD - trzeba uruchamiac normalnie bez wizyty w banku - spokojnie dziala. (i
    wlasciwie tylko tak dziala ;)

  • 7. Data: 2002-09-22 10:31:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > DD - trzeba uruchamiac normalnie bez wizyty w banku - spokojnie dziala. (i
    > wlasciwie tylko tak dziala ;)

    No, to co przegapilem. Wydawalo mi sie, ze trzeba isc do placowki... No to
    moze sprobuje z TPSA ;).
    Jeli ktos moglby mi podeslac formularz DD dla TPSy to bede wdzieczny :).

    Maciej

  • 8. Data: 2002-09-22 10:35:10
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    MK wrote:

    > No, to co przegapilem. Wydawalo mi sie, ze trzeba isc do placowki...
    > No to moze sprobuje z TPSA ;).
    > Jeli ktos moglby mi podeslac formularz DD dla TPSy to bede wdzieczny
    > :).

    Zadzwon do infolinii TPSA 0 800 100 200, przysla Ci szybko za darmo. Przy
    okazji ochrzań ich, że nie umieścili formularza do wydrukowania na WWW.

  • 9. Data: 2002-09-22 11:25:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No, to co przegapilem. Wydawalo mi sie, ze trzeba isc do placowki... No to
    > moze sprobuje z TPSA ;).
    > Jeli ktos moglby mi podeslac formularz DD dla TPSy to bede wdzieczny :).

    Nie, nie przegapiles ;)
    Multi po prostu wprowadza klientow w blad.
    Z 4 zlecen zalozonych w placowce zadzialal slownie jeden.

    I tak i tak musialem wysylac jeszcze raz wypisane formularze w przepisowej
    ilosci dwoch - i dopiero zadzialalo.

    Inaczej sie nie da....

    Tym sposobem Multi narazilo mnie na podwojne koszty.

    Co prawda nie mam pojecia dlaczego Idea, UPC czy TPSA nie honoruja jednej
    pieczatke...

  • 10. Data: 2002-10-22 16:58:27
    Temat: DD w TPSA [bylo: Poronwanie LukasBanku]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwon do infolinii TPSA 0 800 100 200, przysla Ci szybko za darmo. Przy
    > okazji ochrzań ich, że nie umieœcili formularza do wydrukowania na WWW.

    No, i udalo sie wywalczyc ;). Nie dzwonilem tylko wyslalem maila do tego
    czlowieka, ktory wystepuje w reklamie i mowia jak staraja sie poprawic
    obsluge klientow ;).
    Formularz juz jest pod
    http://www.telekomunikacja.pl/dom/polecenia_zaplaty/
    polecenie_zaplaty.pdf