  • 1. Data: 2002-09-20 17:29:36
    Temat: czy jest jeszcze promocja....
    Od: "DARIO" <b...@w...go2.pl>

    lub jak to się inaczej nazywalo, przy zakładaniu rachunku w mBanku z
    czyjegoś polecenia...
    nie jestem dobrze zorientowany ale kilka miesięcy temu jeżeli zakładałeś
    rachunek w mBanku i podałeś z czyjego polecenia zakładasz, dostawałeś chyba
    50 zł
    nie jestem pewien, więc pytam bo akurat kumpel chce otworzyć rachunek w
    mBanku, zatem dlaczego nie można by było przy tym coś zarobić ;)))

    z góry dziękuje za poradę

    pozdr.
    Darek

  • 2. Data: 2002-09-20 17:36:05
    Temat: Re: czy jest jeszcze promocja....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    dzwonia ale nie wiadomo w ktorym kosciele.
    50 zl dotyczylo Inteligo - w mBanku aparaty cyfrowe, komputery itp

  • 3. Data: 2002-09-20 18:10:22
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > dzwonia ale nie wiadomo w ktorym kosciele.
    > 50 zl dotyczylo Inteligo - w mBanku aparaty cyfrowe, komputery itp

    W każdym razie podkreślam słowo >dotyczyło<. Już nie dotyczy.

  • 4. Data: 2002-09-22 16:41:44
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    > W każdym razie podkreślam słowo >dotyczyło<. Już nie dotyczy.

    W mBanku również 'dotyczyło'?

    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-09-23 21:15:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Tomasz Nowak wrote:
    > W mBanku również 'dotyczyło'?

    Również, choć nieliczni twierdzą, że jeszcze dotyczy ze wzgl. na wady
    regulaminu, ale nie liczyłbym na to.