  • 1. Data: 2002-09-20 15:34:45
    Temat: mBank - szok (in plus)
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Na grupie czytałem różne opinie n/t zakładania konta w mBanku, nawet
    kolejnego na tego samego właściciela (o koniecznosci ponownego nadesłania
    ksera dokumentów, podpisywania kolejnej umowy itp.) Pomimo wielu obaw z tym
    związanych ze względu na wprowadzenie opłat za VE do eMaxa postanowiłem
    otworzyć eKonto z darmową VE i zastrzec dalsze nie wznawianie VE do eMaxa,
    którego posiadam już 1,5 roku. Zadzwoniłem na mlinię jak to zrobić. Ku
    mojemu ogromnemu zaskoczeniu, po potwierdzeniu moich danych miła Pani z
    mlinii WSZYSTKO ZROBIŁA OD RĘKI. Mało tego, na koniec oświadczyła, że nowe
    konto już jest aktywne, zarówno do wpłat jak i do dokonywania przelewów
    (jedynie VE mam dostać pocztą). Zaraz po rozmowie zalogowałem sie do mBanku
    i sprawdziłem, że to prawda. Kontrolnie dla sprawdzenia przelałem 30 zł z
    eMaxa na eKonto, a że akurat miałem do opłacenia mały rachunek, więc od razu
    uregulowałem go przelewem z eKonta. Wszystko hulało juz po 5 minutach od
    zakończenia rozmowy telefonicznej. Tak to lubię.
    PS. Nie jest to kryptoreklama mBanku. Nadal twierdzę, że pod wieloma
    względami lepszy jest Lukas Bank.
    F.

  • 2. Data: 2002-09-20 15:37:49
    Temat: Re: mBank - szok (in plus)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 20 Sep 2002 17:34:45 +0200, "Figaro" <f...@s...pl>
    wrote:

    >Na grupie czytałem różne opinie n/t zakładania konta w mBanku, nawet
    >kolejnego na tego samego właściciela (o koniecznosci ponownego nadesłania
    >ksera dokumentów, podpisywania kolejnej umowy itp.)

    Chyba nigdy niebylo problemow z otwieraniem kolejnych rachunkow na ta
    sama osobe. Zawsze mozna bylo to zrobic od reki.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-09-20 15:38:27
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Figaro wrote:

    > RĘKI. Mało tego, na koniec oświadczyła, że nowe konto już jest
    > aktywne, zarówno do wpłat jak i do dokonywania przelewów

    to normalne przecież - jak już jest umowa, to zawsze każde następne konto
    pojawia się natychmiast

    > więc od razu uregulowałem go przelewem z eKonta. Wszystko hulało
    > juz po 5 minutach od zakończenia rozmowy telefonicznej. Tak to lubię.
    dopiero? ;)
    ja konto zobaczyłem na swoim ekranie w trakcie rozmowy, zanim Pani zdążyła
    "przedyktować" mi numer

    > Nadal twierdzę, że pod wieloma
    > względami lepszy jest Lukas Bank.
    Słusznie :)