  • 1. Data: 2002-09-20 15:53:51
    Temat: POŻYCZĘ
    Od: I...@P...FM

    Planuję wykonać inwestycję-pewny zbyt produktu.Na ten cel chciałbym pożyczyć
    350000zł lub więcej,na korzystnych warunkach 20% w skali rocznej na 4 lata z
    roczną karencją.Banki wymagają taaakich wielkich zabezpieczeń.Ewnetualnie
    poszukuję wspólnika z pieniędzmi ,który zgodzi się zainwestować w
    interes.Produkcja miala by ruszyć po 12 miesiącach,woj.śląskie.tel 0501411833
    Staszek

  • 2. Data: 2002-09-20 16:00:38
    Temat: Re: POŻYCZĘ
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Czy bedziesz wysylal tego maila 3 razy dziennie??

  • 3. Data: 2002-09-20 16:03:35
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:
    > Czy bedziesz wysylal tego maila 3 razy dziennie??
    1. To nie mail
    2. Jeszcze nie koniec dnia ;)
    3. Staszek - naprawdę już wystarczy tego spamu!!!!

  • 4. Data: 2002-09-20 16:15:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Sep 2002 17:53:51 +0200, I...@P...FM wrote:

    >Planuję wykonać inwestycję-pewny zbyt produktu.Na ten cel chciałbym pożyczyć
    >350000zł lub więcej,na korzystnych warunkach 20% w skali rocznej na 4 lata z
    >roczną karencją.Banki wymagają taaakich wielkich zabezpieczeń.

    A jakie zabezpieczenie Ty proponujesz ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-09-20 18:29:11
    Od: I...@P...FM

    zabezpieczeniem mialaby byc iwestycja ktora uruchamiam.

  • 6. Data: 2002-09-20 18:30:38
    Od: I...@P...FM

    nie koniec dnia,nie rozsylam smsow ani maili,to wolny kanal wolno czytac i
    pisac do woli do 10 razy,jestem w potrzebie:)))

  • 7. Data: 2002-09-20 18:45:27
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik <I...@P...FM> napisał w wiadomości
    > zabezpieczeniem mialaby byc iwestycja ktora uruchamiam.

    zatrujesz ?
    pozyczasz forse, wydajesz ja na delegacje i lapowki i to wydawanie ma byc
    zabezpieczeniem ?
    byle gowniany bank w takich razach zada z 3% miesiecznie - a ty dajesz 20 ?
    i to z roczna karencja ?
    i pewnie jeszcze na 20 lat :-)) daj se siana
    na takich warunkach to mozesz szukac poyczki na pograniczu mafii, jak
    uslysza twoje 20% to pewnie padna ze smiechu i bedzie kilku mniej

  • 8. Data: 2002-09-20 18:58:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > nie koniec dnia,nie rozsylam smsow ani maili,to wolny kanal wolno
    > czytac i pisac do woli do 10 razy,jestem w potrzebie:)))

    rozumiem, że żartujesz - chyba nie sądzisz serio, że jak ktoś kolejny raz
    przeczyta to samo na tej grupie, to się nagle zachęci??

  • 9. Data: 2002-09-20 19:24:04
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > nie koniec dnia,nie rozsylam smsow ani maili,to wolny kanal wolno czytac i
    > pisac do woli do 10 razy
    Nie, nie wolno- zrozumiesz jak trafisz do abuse
    >jestem w potrzebie:)))
    kogo to obchodzi?

    A jak szukasz frajerów to nie tutaj.

  • 10. Data: 2002-09-21 08:45:39
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    > poszukuję wspólnika z pieniędzmi ,który zgodzi się zainwestować w
    > interes.Produkcja miala by ruszyć po 12 miesiącach,woj.śląskie.tel

    Jeśli Twoja aplikacja kredytowa tak wygląda jak wygląda, to
    nikt przy zdrowych zmysłach (i normalnej windykacji - nie tej
    spod Warszawy) grosza nie pożyczy - więc daruj sobie spamowanie.