  • 11. Data: 2002-10-22 17:18:28
    Temat: Re: DD w TPSA [bylo: Poronwanie LukasBanku]
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap4068$nor$1@news2.tpi.pl, MK wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:amk6d9$j9e$1@topaz.icpnet.pl...

    > No, i udalo sie wywalczyc ;). Nie dzwonilem tylko wyslalem maila do
    > tego czlowieka, ktory wystepuje w reklamie i mowia jak staraja sie
    > poprawic obsluge klientow ;).
    > Formularz juz jest pod
    > http://www.telekomunikacja.pl/dom/polecenia_zaplaty/
    polecenie_zaplaty.pdf

    WOW! Brawo Maciej! :)

    Znaczy do kogo wyslales, bo nie widzialem tej reklamy? departament.pr moze,
    bo tam mi nawet pare razy pomogli?
    Pytam, bo chetnie wysle im email gratulacyjny, aby mieli motywacje na
    przyszlosc :)

  • 12. Data: 2002-10-22 17:35:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://www.telekomunikacja.pl/dom/polecenia_zaplaty/
    polecenie_zaplaty.pdf

    > WOW! Brawo Maciej! :)

    Jestem pod wrazeniem ;-)))

    Nawet link z ladna domena:
    www.poleceniezaplaty.pl
    do BHW/Citi ;-))) czy raczej niebawem do Citibanku Handlowego ;D

  • 13. Data: 2002-10-22 17:45:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap429i$npg$1@news.onet.pl, Witek wrote:

    > http://www.telekomunikacja.pl/dom/polecenia_zaplaty/
    polecenie_zaplaty.pdf

    > Jestem pod wrazeniem ;-)))

    Mogliby jeszcze uaktualnić informację
    "Druk "Zgoda na obciążanie rachunku" można zamówić pod bezpłatną infolinią 0
    800 50 80 18."
    na stronie http://www.telekomunikacja.pl/dom/polecenie_zaplaty/
    , bo przeciez
    jak ktos jest juz na stronie, to z reguly latwiej mu ten druk wydrukowac, a
    link jest, ale jednak znacznie nizej.

    > Nawet link z ladna domena:
    > www.poleceniezaplaty.pl
    > do BHW/Citi ;-))) czy raczej niebawem do Citibanku Handlowego ;D
    Tez tam mnie zaprowadzilo :)

  • 14. Data: 2002-10-22 17:50:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    moze,
    > bo tam mi nawet pare razy pomogli?
    > Pytam, bo chetnie wysle im email gratulacyjny, aby mieli motywacje na

    Wyslalem do BOA + kopie do Pana Marka Jozefiaka. Z BOA dostalem odpowiedz,
    ze nie mozna wydrukowac sobie samemu formularza i zebym zadzwonil pod podany
    numer lub adal sie do BOK-u. W odpowiedzi wyrazilem swoje zdziwienie, ze tak
    bardzo ukrywaja formularze, ze jest to utrudnianie zaycia klientom itp...
    oraz poprosilem o przeslanie formularza mailem. Kopia maila poszla
    oczywiscie do Pana Marka Jozefiaka.
    Odpowiedz z BOA... "nie ma mozliwosci wyslania formularza emailem, prosze
    udac sie do BOKu lub zadzwonic pod numer...". Tu sie poddalem ;).
    Dzis [po ponad 2 tygodniach od ostatniego emaila] przyszla poczta z Pionu
    Kontaktow z Klientami, a w niej ze juz mozna sobie pobrac formularz.
    Korespondencja, ktora wczesniej prowadzilem byla z inna osoba, wiec
    przypuszczam ze to zasluga Pana MJ ;). W reklamie jest chyba przedstawiony
    jako Dyrektor... [czego nie pamietam]. Jak widac w TPSie trzeba wysoko
    uderzac zeby cos zalatwic ;).

    Maciej

  • 15. Data: 2002-10-22 18:58:32
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    MK napisal:
> [...]
    > przypuszczam ze to zasluga Pana MJ ;). W reklamie jest chyba przedstawiony
    > jako Dyrektor... [czego nie pamietam]. Jak widac w TPSie trzeba wysoko

    http://gielda.onet.pl/3,507,spolki.html ;)

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 16. Data: 2002-10-22 19:08:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisal w wiadomosci

    > http://gielda.onet.pl/3,507,spolki.html ;)

    Ooops... to sie zapedzilem ;).

    Maciej

  • 17. Data: 2002-10-22 19:21:20
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisal w wiadomosci
    > przedstawiony

    > Ooops... to sie zapedzilem ;).

    Kokiet z Ciebie :-)

    Karol

  • 18. Data: 2002-10-23 21:48:01
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisał w
    wiadomości news:92104057.20021022205041@lodz.mm.pl

    > http://gielda.onet.pl/3,507,spolki.html ;)
    >
    > Pozdrawiam, Grzegorz

    Witam,

    ale po ostatnim zasileniu przez Skarb Panstwa akcjami TPSA Banku Gospodarstwa
    Krajowego - to informacje na tej stronie sa troszke nieaktualne...

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn