  • 1. Data: 2005-04-20 21:31:33
    Temat: Poradźcie jak najlepiej zapłacić za towar ...
    Od: "Slawko" <s...@w...pl>

    Chcę kupić pewien atrakcyjny towar w Szwecji przez internet. Cena <1000 SEK
    Na witrynie jest opcja "Bankkonto & Postgiro". Jak zapłacić, by pieniądze
    szybko dotarły do sklepu. Nie mam żadnej karty typu MasterCard lub Visa.
    Jakiego kuriera wybrać, żeby towar bezpiecznie i szybko dotarł do mnie?

    Slawko
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-04-21 07:30:55
    Temat: Re: Poradźcie jak najlepiej zapłacić za towar ...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Slawko wrote:
    > Chcę kupić pewien atrakcyjny towar w Szwecji przez internet. Cena
    > <1000 SEK Na witrynie jest opcja "Bankkonto & Postgiro".

    Pewnie chodzi o możliwość przelewu, ale w Twoim przypadku będzie to droga
    impreza, bo z Polski będziesz robił przelew międzynarodowy. Przy tej kwocie
    zakupów to sie nie opłaca. Jeżeli oferują możliwość płatności kartą, to
    załóż konto w Inteligo, ich VE zapłacisz w necie. To chyba najszybsza i
    najtańsza opcja. A tak w ogóle to gdzie masz konto?

    >Jak
    > zapłacić, by pieniądze szybko dotarły do sklepu. Nie mam żadnej karty
    > typu MasterCard lub Visa. Jakiego kuriera wybrać, żeby towar
    > bezpiecznie i szybko dotarł do mnie?

    To raczej nie ty wybierasz firmę kurierską przy zakupach. I to też raczej
    droższa opcja. Nie wysyłają towaru pocztą?