  • 1. Data: 2005-04-20 16:21:15
    Temat: Konto w citi - dvd w promocji
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Tak ciekawostka do mnie przyszła. Jak ktoś ma w Panoramie*) złotą (dają
    od ręki) albo platynową kartę stałego klienta, to jak sobie założy konto
    osobiste w citi i zadeklaruje dochody powyżej 5000 miesięcznie, to po
    pierwszym wpływie na konto dostanie DVD.
    Mnie to nie rusza, bo ja już w citi miałem konto dwa razy (raz
    normalnie, a raz przez wykupienie handlobanku) i więcej nie chcę, ale
    jak ktoś łasy na promocje, to podaję jako ciekawostkę.

    *)Taki mall na Pradze Południe w DC, który ma generalnie poważny deal z
    citi, objawiający się w głównie w rabatach, ulubionych przez żony)
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 2. Data: 2005-04-20 16:36:03
    Temat: Re: Konto w citi - dvd w promocji
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-20 18:21, yayco wrote:

> [...]
    > osobiste w citi i zadeklaruje dochody powyżej 5000 miesięcznie, to po
    > pierwszym wpływie na konto dostanie DVD.

    Ja tak z ciekawości DVD - płytę? - odtwarzacz?

    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-04-20 16:43:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "yayco"
> [...]

    > *)Taki mall na Pradze Południe w DC, który ma generalnie poważny
    > deal z citi, objawiający się w głównie w rabatach, ulubionych przez

    tam wlasnie zamykalem - tam pracuje gosc ktory umie zamknac konto tak,
    ze sie ono potem nie ciagnie za czlowiekiem :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-04-20 16:46:21
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-20 18:36- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Peet,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Ja tak z ciekawości DVD - płytę? - odtwarzacz?

    Odtwarzacz. Na obrazku jest sony. W zasadach promocji, która zdaje się
    mieć szerszy (choć nie wiem jaki) zakres i nazywa się "Możesz mieć
    więcej", stoi napisane, że model DVP-LS785V.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2005-04-20 16:48:41
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-20 18:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy blad,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > tam wlasnie zamykalem - tam pracuje gosc ktory umie zamknac konto tak,
    > ze sie ono potem nie ciagnie za czlowiekiem :-)

    Szkoda,że nie wiedziałem, moje drugie konto odbijało mi się czkawką
    nawet po dwóch latach.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-04-20 18:05:41
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > *)Taki mall na Pradze Południe w DC, który ma generalnie poważny deal z
    > citi, objawiający się w głównie w rabatach, ulubionych przez żony)

    Jeśli Panorama to na Mokotowie. Jak Praga Południe to Promenada :-)

  • 7. Data: 2005-04-20 18:06:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> writes:

    > Tak ciekawostka do mnie przyszła. Jak ktoś ma w Panoramie*) złotą
    >
    > *)Taki mall na Pradze Południe w DC, który ma generalnie poważny deal

    Obawiam się, że mylisz Panoramę z Promenadą.

    MJ

  • 8. Data: 2005-04-20 18:07:47
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-20 20:05- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    rsa127, wyłuszczający(a) się następująco:
    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Jeśli Panorama to na Mokotowie. Jak Praga Południe to Promenada :-)

    Oczywiście masz rację, coś mi się porąbało. Promenada oczywiście.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2005-04-21 17:03:36
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message

    > tam wlasnie zamykalem - tam pracuje gosc ktory umie zamknac konto tak, ze
    > sie ono potem nie ciagnie za czlowiekiem :-)
    > *** blad ***

    To złoty człowiek, warto tam konto otworzyć, bo wiadomo, że potem z
    zamykaniem nie będzie problemu :)

    T.

  • 10. Data: 2005-04-21 18:04:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    yayco napisał(a):

    > *)Taki mall na Pradze Południe w DC, który ma generalnie poważny deal z
    > citi, objawiający się w głównie w rabatach, ulubionych przez żony)

    Mall ma deal, yeah.