  • 1. Data: 2005-04-20 15:53:00
    Temat: Citibank - Nowa umowa do kart kredytowych
    Od: Mack_the_Knife <m...@b...pl>

    Przed chwila wlasnie otrzymalem poczta nowa umowe
    o karte kredytowa do podpisu i odeslania.

    Karte w Citi mam od osmiu lub dziewieciu lat ,ale
    nigdy nie musialem podpisywac i wysylac nowej umowy.

    Zabieram sie wlasnie do czytania Umowy , tabeli oplat i tabeli
    oprocentowania , a wszystko oczywiscie bardzo drobnym druczkiem ,
    ze i lupa to za malo . :)

    Zastanawiam sie i pytam Was - jaki jest nowy haczyk , ze musimy
    podpisywac nowe umowy z Citi.

    Bede wdzieczny jesli podzielicie sie ze mna swoja wiedza.

    Szczerze mowiac po wielu przejsciach z Citi mam coraz wieksza ochote
    wypierniczyc te ich karty i umowy do kosza.

    Pozdrawiam

    Mack

  • 2. Data: 2005-04-20 16:10:46
    Temat: Re: Citibank - Nowa umowa do kart kredytowych
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Szczerze mowiac po wielu przejsciach z Citi mam coraz wieksza ochote
    > wypierniczyc te ich karty i umowy do kosza.

    Wlasnie czekam na nowa KK z mBanku a druga z Millenium w drodze.
    Zdecydowalem sie na desperacki krok by dac sobie siana z Citi.

    Tak przy okazji... znajoma (rowniez posiadajaca tam KK) zadzwonila
    z pytaniem, jaka jest wymagana suma do zamkniecia karty. Nastapilo
    automatyczne przelaczenie jej do bardzo milej konsultantki,
    ktora zaproponowala zamiane kredytu z KK w kredyt gotowkowy 9%.

    Umowe dostalem dzisiaj, dopiero sie biore za przegladanie :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-04-20 16:22:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Uzytkownik "Mack_the_Knife"
    > Przed chwila wlasnie otrzymalem poczta nowa umowe
    > o karte kredytowa do podpisu i odeslania.

    > Zastanawiam sie i pytam Was - jaki jest nowy haczyk , ze musimy
    > podpisywac nowe umowy z Citi.

    a moze citi tez chipowe Visy wprowadza i dlatego umowa
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-04-20 16:42:19
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > a moze citi tez chipowe Visy wprowadza i dlatego umowa
    ja dostalem nowa karte z citi bez chipa data waznosci 2008 r

  • 5. Data: 2005-04-20 17:35:14
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 18:10:46 +0200, rezist.com naskrobał(a):

> [...]
    > automatyczne przelaczenie jej do bardzo milej konsultantki,
    > ktora zaproponowala zamiane kredytu z KK w kredyt gotowkowy 9%.

    to się nazywa profesjonalny obsługa - brawo. Zajrzyj do PKO BP o ile
    doczekasz się w kolejce emerytów .

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2005-04-20 17:54:03
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-20, Sebol <lobo_(usun_to)@autograf.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 20 Apr 2005 18:10:46 +0200, rezist.com naskrobał(a):

    > to się nazywa profesjonalny obsługa - brawo. Zajrzyj do PKO BP o ile
    > doczekasz się w kolejce emerytów .

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-04-20 19:20:44
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    > Zastanawiam sie i pytam Was - jaki jest nowy haczyk , ze musimy
    > podpisywac nowe umowy z Citi.

    haczyk jest taki, że nie masz podpisanej umowy - jak wszyscy posiadacze kart
    kredytowych w citi, a umowa byc powinna :)

    zmienia się również trochę regulamin - nowe zapisy regulujące proces
    zawierania umowy o Kartę Kredytową, przeniesienie na Klienta pełnej
    odpowiedzialności za transakcje dokonane przez użytkownika karty dodatkowej,
    zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych Klienta, dodanie zapisów
    dotyczących usługi Wyciąg elektroniczny; Serwisu bankowości internetowej
    Citibank Online; usługi CitiGSM.

  • 8. Data: 2005-04-20 20:43:25
    Od: Jacek <k...@n...gazeta.pl>

    On Wed, 20 Apr 2005 19:20:44 +0000 (UTC), "Seba"
    <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    >zmienia się również trochę regulamin - nowe zapisy regulujące proces
    >zawierania umowy o Kartę Kredytową, przeniesienie na Klienta pełnej
    >odpowiedzialności za transakcje dokonane przez użytkownika karty dodatkowej,

    Mnie zastanawia przepis mówiący o pełnej odpowiedzialności klienta za
    transakcje w Internecie dokonane po podaniu prawdziwych danych
    osobowych, numego numeru karty i CVV2. Dane osobowe mają to do siebie,
    że czasem "lubią wyciekać"... (parę znanych sklepów i bodajże Visa
    zaliczyli takie wpadki).

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2005-04-20 20:50:12
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 22:43:25 +0200, Jacek naskrobał(a):

    ...do 150 euro.

  • 10. Data: 2005-04-20 21:08:22
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > haczyk jest taki, że nie masz podpisanej umowy - jak wszyscy posiadacze kart
    > kredytowych w citi, a umowa byc powinna :)

    czyli, jesli jej nie podpisze, to... ? :)

    tak jak juz napisalem, na dniach bede splacal karte Citi,
    i zamierzam podziekowac im za ostatnie kilka lat ograbiania
    mojej kieszeni :)

    czyli zasadniczo, umowa nie bardzo mi jest potrzebna :>

    a moze przy rezygnacji z KK w Citi
    tez mam sie spodziewac niespodzianek? :) No bo skoro nie ma
    umowy, to moze mi jej nie zamkna? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com