  • 1. Data: 2003-11-26 20:37:55
    Temat: Pomocy - jaka KK rozliczana w EUR?
    Od: "Mich@l /MK" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    uzywam BZWBK Visa Clasic (Visa rozliczana w USD). Jestem z niej zadowolony,
    wiem ze cieszyla sie kiedys bardzo dobra opinia na grupie,
    ale duzo czasu minelo i moze cos sie ciekawego pojawilo na rynku.
    Po lekturze archiwum pl.biznes.banki:

    Chce zmienic najakas karte rozliczana w EUR. Jaka KK wybrac:
    - BZWBK Mastercard
    - BPHPBK Silver Mastercard
    - m-bank Visa (w EUR)
    - ???

    Pozdrowienia,

    Mich@l

  • 2. Data: 2003-11-26 20:48:31
    Temat: Re: Pomocy - jaka KK rozliczana w EUR?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Mich@l /MK <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Po lekturze archiwum pl.biznes.banki:
    >
    > Chce zmienic najakas karte rozliczana w EUR. Jaka KK wybrac:
    > - BZWBK Mastercard
    > - BPHPBK Silver Mastercard
    > - m-bank Visa (w EUR)
    Visa MultiBanku???

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2003-11-26 21:24:23
    Od: "Shameck" <s...@o...pl>

    > Visa MultiBanku???
    MasterCard PKOBP???

  • 4. Data: 2003-11-26 21:42:40
    Od: "Mich@l /MK" <m...@g...pl>

    Shameck <s...@o...pl> napisał(a):

    > MasterCard PKOBP???
    Prosze o powazne typy! :)

    Dodatkowe wymagania: dostep do rachunku karty K przez Internet/infolinie.
    Przyzwoite oplaty i prowizje (np. na poziomie BZWBK Visa Clasic),
    i UCZCIWE kursy przy przeliczaniu transakcji z EUR->PLN.

    Mich@l

  • 5. Data: 2003-11-26 23:10:00
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Nov 2003 21:42:40 +0000, Mich@l /MK napisal/a:

    > Dodatkowe wymagania: dostep do rachunku karty K przez Internet/infolinie.
    > Przyzwoite oplaty i prowizje (np. na poziomie BZWBK Visa Clasic), i
    > UCZCIWE kursy przy przeliczaniu transakcji z EUR->PLN.
    a te w BZWBK są uczciwe?:(

    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-11-27 06:37:04
    Od: "Mich@l /MK" <m...@g...pl>

    krzysiekL <k...@w...wp.pl> napisał(a):
    > a te w BZWBK są uczciwe?:(
    >
    > Krzysiek

    :) - nie wiem, moze np. mbank ma korzystniejsze kursy. Niestety banki nie
    podaja, po jakim kursie przeliczaja te transakcje i ciezko to jest porownac.
    Dlatego licze na wiedze Grupowiczow pl.biznes.banki!

    Mich@l

  • 7. Data: 2003-11-27 06:37:22
    Od: " Maciek" <n...@g...pl>

> [...]

    > Po lekturze archiwum pl.biznes.banki:
    >
    > Chce zmienic najakas karte rozliczana w EUR. Jaka KK wybrac:

    Za darmo jest teraz Lukas/Onet MC. Polecam.
    http://www.lukas.com.pl/promo_mastercard_opis.asp
    Pzdr.

  • 8. Data: 2003-11-27 06:54:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mich@l /MK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przyzwoite oplaty i prowizje (np. na poziomie BZWBK Visa Clasic),
    > i UCZCIWE kursy przy przeliczaniu transakcji z EUR->PLN.

    VC Millennium.
    IMO najkorzystniejsza z wymienionych.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-11-27 07:37:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-11-26 21:37, Użytkownik Mich@l /MK napisał:

    > - BPHPBK Silver Mastercard

    Jesli juz, to PremiumClub, do konca lutego wydawana jest bezplatnie.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 10. Data: 2003-11-27 18:12:19
    Od: "bob" <b...@o...pl>

    odebrałem dzić MC Electronics z PKOBP,
    ale patrzę a tu kupa: płaska i ważna tylko w Polszcze, chyba ją zwrócę!
    pytanko: czy faktycznie nie można nią płacić za granicą? co z płatnościami
    przez inetrnet? (jest płaska!)

    pozdr.