  • 11. Data: 2003-11-27 18:12:33
    Temat: Re: Pomocy - jaka KK rozliczana w EUR?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "bob" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bq5eqo$dh3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > odebrałem dzić MC Electronics z PKOBP,
    > ale patrzę a tu kupa: płaska i ważna tylko w Polszcze, chyba ją zwrócę!

    No i? Zamówiłeś kartę, nie znając jej funkcjonalności?

    > pytanko: czy faktycznie nie można nią płacić za granicą?

    Faktycznie.

    >co z płatnościami
    > przez inetrnet? (jest płaska!)

    Nie zapłacisz nią w necie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-11-27 20:18:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-11-27 19:12, Użytkownik Glenn napisał:

    > Faktycznie.

    Tzn ta PKO? Bo MC E. ma zasieg wiekszy niz granice Polski...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 13. Data: 2003-11-27 22:40:59
    Od: "bob" <b...@o...pl>

    > No i? Zamówiłeś kartę, nie znając jej funkcjonalności?

    teraz, kurna po 3 miesiącach od złożenia wniosku nie pamietam co w nim
    odfajkowałem: electronic czy standard, były jakieś opóźnienia może to bank
    coś pochrzanił

    no to kiszka bo o to mi chodziło

    > Faktycznie.
    >
    > Nie zapłacisz nią w necie.
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glen

    też pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-11-28 08:18:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Tzn ta PKO?

    No przecież o tę kartę było pytanie?

    >Bo MC E. ma zasieg wiekszy niz granice Polski...

    To wszyscy wiedzą, ale nie o tym mowa. Mowa o kredytowej MCE (błękitnej) PKO
    BP .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-11-28 11:24:42
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@g...pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > Faktycznie.

    proponuję zapytać na infolinii czy nic sie nie zmieniło w tej dziedzinie,
    ponieważ do niedawna MC electronic były kartami 'domestic' natomiast od
    listopada stały się międzynarodowymi vide: MC electronic BPBPBK 'bursztynowa'
    która jest kartą międzynarodową. Jeżeli MC PKOBP jest kartą krajową to moze
    warto ich poprosić aby to zmienili ! teraz już mogą ! No chyba że tak celowo
    skonstruowali tą kartę aby była 'valin only in Poland' i się będą tego
    trzymać !

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.net

  • 16. Data: 2003-11-28 11:25:10
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@g...pl>

  • 17. Data: 2003-11-28 11:33:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Karol Żwiruk" <k...@g...pl> writes:

> [...]
    > to moze warto ich poprosić aby to zmienili ! teraz już mogą ! No
    > chyba że tak celowo skonstruowali tą kartę aby była 'valin only in

    Raczej celowo - maja w ofercie karty miedzynarodowe tez.

    MJ

  • 18. Data: 2003-11-28 11:34:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > proponuję zapytać na infolinii czy nic sie nie zmieniło w tej dziedzinie,
    > ponieważ do niedawna MC electronic były kartami 'domestic' natomiast od
    > listopada stały się międzynarodowymi

    Ze strony PKO BP:

    "Błękitna Karta Kredytowa jest kartą płatniczą ze znakiem Visa Electron lub
    MasterCard Electronic, funkcjonującą wyłącznie w środowisku elektronicznym.

    Karta może być wydana na życzenie klienta ze zdjęciem lub bez. Jest
    ograniczona terytorialnie do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. "

    Czyli kredytowa VE z PKO BP też ma takie ograniczenie. IMHO było to
    zamierzone.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn