  • 1. Data: 2003-11-26 19:27:51
    Temat: Bankowosc internetowe nie pod Windows
    Od: "PS" <p...@w...pl>

    Dlaczego banki zaniedbuja uzytkownikow innych systemow operacyjnych niz
    Window? Najczesciej na stronach WWW nie ma jakichkolwiek informacji, czy
    dostep do rachunku przez siec dziala na innych komputerach niz te z systemem
    Microsoftu. Wiele rozwiazan albo wcale nie dziala albo sprawia problemy. Co
    moze byc przyczyna takiej sytuacji?

    Jakie banki sprawiaja najwiecej i najmniej problemow uzytkownikom chocby
    Linuxa, Makow czy palmtopow?

  • 2. Data: 2003-11-26 19:38:24
    Temat: Re: Bankowosc internetowe nie pod Windows
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Co moze byc przyczyna takiej sytuacji?

    Znikomy procent (potencjalnych) klientów, którzy nie korzystają
    z oprogramowania Microsoftu?

    --
    Jakub Berent

  • 3. Data: 2003-11-26 19:45:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "PS" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie banki sprawiaja najwiecej i najmniej problemow uzytkownikom chocby
    > Linuxa, Makow czy palmtopow?

    inteligo ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-26 20:10:16
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Nov 2003 20:27:51 +0100, PS napisal/a:

    >Jakie banki sprawiaja najwiecej i najmniej problemow uzytkownikom chocby
    > Linuxa, Makow czy palmtopow?
    Ja nie mam żadnych problemów pod Linuxem z BZWBK24
    mbank tez działa ok - przynajmniej demo.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-11-26 20:11:10
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

> [...]
    Co
    > moze byc przyczyna takiej sytuacji?
    >
    > Jakie banki sprawiaja najwiecej i najmniej problemow uzytkownikom chocby

    mBank informuje na swoich stronach o możliwości korzystania z IE i Netscape,
    bez precyzowania systemu operacyjnego I tak np. pod Linuxem mBank chodzi w
    Mozilli czy Netszkapie bez zarzutu, co sprawdzałem niejednokrotnie na
    własnej skórze. Pod Macami podobno też działa bez problemów [nie wiem jak
    jest w praktyce, bo przy Macu siedziałem ostatnio 11 lat temu :) ].

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2003-11-26 20:20:41
    Temat: Odp: Bankowosc internetowe nie pod Windows
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik PS <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bq2upl$k96$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    Co
    > moze byc przyczyna takiej sytuacji?
    >
    > Jakie banki sprawiaja najwiecej i najmniej problemow uzytkownikom chocby
    Korzystam z mBanku i LUKASa..... Od momentu złożenia sieci lokalnej ( rok
    temu ) do kupna nowego komputera ( miesiąc temu) z powodów bliżej mi
    nieznanych mogłem pracowac tylko pod Linuxem w sieci (tzn. w windowsach
    mogłem przez modem, bo karty sieciowej nie dawało się skonfigurować). Zatem
    11 miesięcy korzystałem z bankowości internetowej tylko pod linuxem
    konkretnie mandrake 8.0 i aurox)

  • 7. Data: 2003-11-26 20:21:31
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "PS" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > inteligo ?

    Ja może dopiszę, że inteligo zalicza się do tej grupy stosunkowo mniej
    problemowej. Pod Linuxem działa - w rodzince mozilli (Mozilla duża,
    Firebird, Galeon, Epiphany, ...) na pewno w pełni dobrze, w
    konquerorze też sobie jakichś wielkich problemów nie przypominam,
    starego netscape dawno nie widziałem ale poza pewnymi zakłóceniami
    estetyki problemów nie pamiętam. Słyszałem że ktoś z powodzeniem
    pracował z Maca choć niestety nie mam do takiej maszyny dostępu.

    Mbank mi w linuxowej mozilli działa także (przynajmniej w zakresie
    moich elementarnych potrzeb typu przelew miedzy własnymi rachunkami i
    przelew na zewnątrz), czasem mi się tu trafiały jakieś dziwności ale
    chyba były to dziwności serwisu mbanku jako takiego.

    Natomiast można niemal z pewnością oczekiwać problemów przy serwisach
    apletowych. Sezam o ile mi wiadomo pod Linuxem nie działa, BSK kiedyś
    dawało się uruchamiać ale tylko w starym netscape i zwykle zdążyłem
    obejrzeć góra 3-4 formatki przed crashem przeglądarki.

  • 8. Data: 2003-11-26 21:17:06
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik PS <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bq2upl$k96$...@n...news.tpi.pl...

    > Jakie banki sprawiaja najwiecej i najmniej problemow uzytkownikom chocby
    > Linuxa, Makow czy palmtopow?

    A wiecie czego jestem ciekawy? Czy VW BD można obsługiwać Makiem. Był taki
    konkurs ;-)

  • 9. Data: 2003-11-27 07:38:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jakub Berent wrote:

    > Znikomy procent (potencjalnych) klientów, którzy nie korzystają
    > z oprogramowania Microsoftu?

    Heh, tylko, jeżeli strona jest jedynie dla MSIE to nikt inny nie bedzie
    na nią wchodził. I co wyjdzie ze statystyk serwerea?
    Że ludzie używają jedynie MSIE ;-)
    KJ

  • 10. Data: 2003-11-27 10:13:49
    Od: w...@o...pl

    > Ja nie mam żadnych problemów pod Linuxem z BZWBK24

    Ja nawet odpalilem BZWBK24 pod tekstowym lynxem :-))))