  • 1. Data: 2002-06-20 15:01:29
    Temat: Polecenie zapłaty w Inteligo
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy możliwa jest opcja POLECENIE ZAPłATY w koncie Inteligo? Jeśli tak, ile
    kosztuje jego realizacja?

    Jeśli za darmo, to chyba jest pewna możliwość wyciągnięcia bez prowizji swojej
    kasy ... przy pomocy PZ ...

  • 2. Data: 2002-06-20 16:52:09
    Temat: Re: Polecenie zapłaty w Inteligo
    Od: g...@w...SPAM-PRECZ.pl (Paweł Grajewski)

    On 20 Jun 2002 17:01:29 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy możliwa jest opcja POLECENIE ZAPłATY w koncie Inteligo? Jeśli tak, ile
    > kosztuje jego realizacja?

    Jest, i to za darmo.

    > Jeśli za darmo, to chyba jest pewna możliwość wyciągnięcia bez prowizji swojej
    > kasy ... przy pomocy PZ ...

    W jaki konkretnie sposób? :))

    --
    Pozdrowienia.
    *-[ Paweł Grajewski ]------[ g...@w...pl ]--*

  • 3. Data: 2002-06-21 11:00:47
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Jest, i to za darmo.

    > W jaki konkretnie sposób? :))

    Pewien bank przy otwieraniu rachunku podesłał mi coś takiego:

    Jeżeli chcesz regularnie dokonywać wpłat na swój rachunek w naszym banku, ale
    nie masz czasu, albo ochoty zajmować się przelewami, możemy zrobić to za Ciebie.
    Wystarczy, że skorzystasz z PZ, a my będziemy samodzielnie pobierać określoną
    kwotę z Twojego ROR lub rachunku bieżącego i lokować ją na Twoim rachunku w
    naszym banku.

    Warunkiem deokonywania wpłat za pomocą PZ jest posiadanie rachunku w banku,
    który je stosuje oraz wypełnienie formularz Upoważnienia. itd. etc.

    Pytam się jeszcze raz: ile kosztuje PZ w Inteligo? 0 czy 0.99 PLN?

  • 4. Data: 2002-06-21 11:08:41
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > kwotę z Twojego ROR lub rachunku bieżącego i lokować ją na Twoim rachunku w

    O w mordę! Też to mam! Ale bank, który to rozsyła raczej nie ma za dużo
    klientów. Postawili na jakość :-)

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-06-21 11:08:55
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Pewien bank przy otwieraniu rachunku podesłał mi coś takiego:

    A mógłbyś być mniej tajemniczy...

    Jacek

  • 6. Data: 2002-06-21 11:29:37
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > A mógłbyś być mniej tajemniczy...

    A jakie są jeszcze banki w Polsce z dostępem do sieci z darmowymi operacjami?

  • 7. Data: 2002-06-21 11:32:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 21, 2002 at 01:29:37PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    > A jakie są jeszcze banki w Polsce z dostępem do sieci z darmowymi operacjami?

    Na pewno mbank i multi. VB rowniez. ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-06-21 11:45:30
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > A jakie są jeszcze banki w Polsce z dostępem do sieci z darmowymi operacjami?

    Sorry, ale na TOiP wszystkich banków w Polsce (bo nie piasałeś, że to bank
    internetowy) mam za małą głowę :-)

    Jacek

  • 9. Data: 2002-06-21 11:50:54
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Na pewno mbank i multi. VB rowniez. ;-)

    BPH i podejrzewam, że to jeszcze nie koniec...

    Jacek

  • 10. Data: 2002-06-21 11:59:33
    Od: <m...@p...onet.pl>

    No co, Wy? Nie szukajcie daleko...
    Tam w TOiPie jest tylko opłata roczna za token 36 PLN, wydanie nowego tokena w
    miejsce starego - 100 PLN, zastrzeżenie tokena - 10 PLN, przelew do ZUS za
    pośrednictwem teleoperatora - 5 PLN, potwierdzenie pisemne transakcji - 2,5 PLN.
    Cała reszta za darmo (prowadzenie, miesięczny wyciąg, bezpłatna obsługa
    telefoniczna).

    Ta nazwa już się pojawiła...