  • 1. Data: 2002-06-20 14:30:24
    Temat: Po jakim czasie powinna przyjsc kasa wyslana SWIFT'em w banku Millennium. ???
    Od: Costumer <m...@m...com>

    Szanowni uzytkownicy tej grupy ,

    zwracam sie do osob ktore maja konto w banku Millennium oraz otrzymywaly
    przelewy
    SWIFTem oraz telegraficzne z roznych krajow na swoje konto.

    Chcialbym dowiedziec sie kiedy moge spodziewac sie przelewow wyslanych :
    1. 08.06 z UK oraz 12.06 z Tailandii ? Do tej pory nie mam tych pieniedzy
    na rachunku
    , czy moze ktos mi powiedziec kiedy to moze przyjsc ? Czy to jest normalne
    ze to tak dlugo idzie ??

    Czy wam tez tak dlugo ida przelewy zagraniczne ?

    Z gory wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi.

    Z wyrazami szacunku
    Costumer