  • 1. Data: 2002-06-20 14:55:53
    Temat: O INVESTBANKU
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Trzynastego czerwca pożaliłem się grupie
    jak to mój przelew wysłany drogą elektroniczną
    nie mógł zostać zrealizowany z winy banku.

    W dniu dzisiejszym otrzymałem przesyłkę pocztową
    poleconą, nadaną z Investbanku z Poznania w której
    to znajdował się list.
    W liście tym zostałem przeproszony za zaistniałą sytuacje
    i obiecano że zostaną dałożone starania, aby podobne
    zdarzenia nie miały więcej miejsca.
    Wraz z listem otrzymałem upominek w postaci zestawu
    firmowego pióra wiecznego wraz z długopisem w bardzo
    gustownym metalowym etui.
    W dalszej części listu napisano:
    cytuje " Niech ten drobny upominek będzie wyrazem
    naszej sympatii oraz przeprosinami za zdarzenie,
    które Pana spotkało"

    Co o tym sądzicie ?
    Ja uważam że to bardzo miły gest ze strony Investbanku.
    Mała rzecz, a cieszy -:)))
    Leszek

  • 2. Data: 2002-06-20 15:07:40
    Temat: Re: O INVESTBANKU
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Co o tym sądzicie ?
    > Ja uważam że to bardzo miły gest ze strony Investbanku.
    > Mała rzecz, a cieszy -:)))

    Ja sie nie wypowiadam, mnie objęli grupowym....

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 3. Data: 2002-06-20 21:47:40
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Troche mniej fajnie, jesli sobie uzmyslowisz, ze przez takie upominki daja
    mniejszy procent -
    to pioro tak naprawde kupili za twoje pieniadze...
    qb

  • 4. Data: 2002-06-22 15:17:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 20 Jun 2002 23:47:40 +0200, "qb" <q...@q...qb> wrote:

    >Troche mniej fajnie, jesli sobie uzmyslowisz, ze przez takie upominki daja
    >mniejszy procent -
    >to pioro tak naprawde kupili za twoje pieniadze...

    I kazda reklame kupili za jego pieniadza, kazdy marmurowy stopien w
    oddziale kupili za jego pieniadze, kazda dysponentka przejada jego
    pieniadze.
    ;-)
    BP, NNMSP

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-06-24 12:12:20
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > Co o tym sądzicie ?
    > Ja uważam że to bardzo miły gest ze strony Investbanku.
    > Mała rzecz, a cieszy -:)))

    Co nadal nie zmienia faktu, ze sa niekompetentni i maja zlodziejskie podejscie
    do klienta. Dlugopis to ja sobie moge kupic za 3 zl, lepiej niech mi zwroca 35
    zl prowizji, za operacje karta na ich POS'ie.

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 6. Data: 2002-06-24 12:20:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 24, 2002 at 02:12:20PM +0200, KrzysiekPP wrote:

    > Co nadal nie zmienia faktu, ze sa niekompetentni i maja zlodziejskie podejscie
    > do klienta. Dlugopis to ja sobie moge kupic za 3 zl, lepiej niech mi zwroca 35
    > zl prowizji, za operacje karta na ich POS'ie.

    ? _Ich_ posie? Investbanku? He?

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-06-25 09:56:15
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <_...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zwroca 35
    > zl prowizji, za operacje karta na ich POS'ie.

    A możesz podać szczegóły sprawy, bo czegoś tutaj nie rozumiem.
    Za transakcje kartą nie płacisz, chyba, że wypłacasz gotówkę w placówce to
    moga policzyć prowizję.
    Wychodzą z założenia, że jak masz kartę to masz wypłacać z bankomatu do
    1500zł, powyżej możesz w placówce bez opłat.

    BTW: Kto o zdrowych zmysłach korzysta z karty VE lub Maestro INVEST-BANKU ;P
    Karty w ich wydaniu to pomyłka.