  • 1. Data: 2002-06-20 14:22:17
    Temat: Jak najszybciej wplacic na mBank?
    Od: "emax" <e...@c...net>

    Witam. W jaki sposob wplacic pieniadze na konto w mBank, tak zebym mial do
    nich dostep jak najszybciej?
    Z gory dzieki za pomoc.

    emax

  • 2. Data: 2002-06-20 14:33:06
    Temat: Re: Jak najszybciej wplacic na mBank?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    emax wrote:

    > Witam. W jaki sposob wplacic pieniadze na konto w mBank, tak zebym mial do
    > nich dostep jak najszybciej?

    popros kogos kto ma tam konto :)
    przelewy wewnetrzne chodza w czasie rzeczywistym

  • 3. Data: 2002-06-20 14:40:00
    Od: "emax" <e...@c...net>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > popros kogos kto ma tam konto :)
    > przelewy wewnetrzne chodza w czasie rzeczywistym

    Wiem :)
    Ale niestety jest to suma 700 zl i nie mam nikogo kto by mogl przelac
    Mbank->Mbank.
    Jakis inny pomysl? Dodam, ze sprawa jest dla mnie nader pilna. Z gory
    dziekuje za pomoc.

    emax

  • 4. Data: 2002-06-20 14:42:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "emax" <e...@c...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mbank->Mbank.
    > Jakis inny pomysl? Dodam, ze sprawa jest dla mnie nader pilna. Z gory

    Poszukać znajomego z kontem w Lukasie/Reiffeisenie(opis odpowiednich kont w
    FAQ)
    ew. samemu założyć i wpłacić
    i poprosić(w przypadku znajomego)/zlecić przelew(w przypadku własnego
    konta)
    > emax

    KJ

  • 5. Data: 2002-06-21 15:53:49
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Witam. W jaki sposob wplacic pieniadze na konto w mBank, tak zebym mial do
    > nich dostep jak najszybciej?

    Założyc zachunek bieżący w PEKOSA, wpłacic kasę w kasie Banku i dokonać
    przelewu - przyjdzie najbliższa sesją ( 3 zł za przelew)
    Jesli za nic na świecie nie chcesz zakładać nowego konta (choć serdecznie
    polecam) to mozesz wpłacic gotówke na elixir w np Fortis Banku, 5 zł to
    kosztuje.

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-06-22 10:50:47
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Thu, 20 Jun 2002 16:33:06 +0200, Marcin F <m...@i...pl>
    napisał(-a):

    >popros kogos kto ma tam konto :)
    >przelewy wewnetrzne chodza w czasie rzeczywistym

    to się nazywa "humanomat" (C) 1998 PBG Informatyka team :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2002-06-23 21:09:00
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > to się nazywa "humanomat" (C) 1998 PBG Informatyka team :-)

    U mnie w domu nazywamy to "home banking" - konta w mBanku oprócz mnie, ma
    jeszcze żona i dwoje naszych dzieci. Jak któreś z nich potrzebuje gotówki,
    to najczęściej ja robię za bankomat.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj