  • 1. Data: 2002-06-20 15:23:22
    Temat: Nieudana transakcja netowa
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Otóż podczas przeglądania wyciągów znalazłem jedną transakcję netową,
    która nie doszła do skutku, tzn. pieniądze z konta pobrano, natomiast
    towar nigdy nie dotarł do mnie. Transakcja nie jest na jakąś wysoką
    kwotę, ale nie chcę nikomu robić podarków.

    Jaka jest szansa na zareklamowania takiej transakcji? Dodam, że jest
    on z ub. roku, a konto, do którego miałem VC, już jakiś czas temu
    zamknąłem.

  • 2. Data: 2002-06-20 15:31:55
    Temat: Re: Nieudana transakcja netowa
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > towar nigdy nie dotarł do mnie. Transakcja nie jest na jakąś wysoką
    > kwotę, ale nie chcę nikomu robić podarków.

    Wirtualna Polska? ;)

    > Jaka jest szansa na zareklamowania takiej transakcji? Dodam, że jest
    > on z ub. roku, a konto, do którego miałem VC, już jakiś czas temu
    > zamknąłem.

    Sprobuj, ale musisz pamietac ze czesc regulaminow kartowych zawiera yerminy
    w jakich relkamacja powinna byc zlozona. Mi sie udalo odzyskac pieniadze,
    ktore zostaly zainkasowane przez sklep mimo niezrealizowania zamowienia.
    Przypomne, ze odzyskalem je po 6 m-cach i to dzieki temu ze bank uznal
    reklamacje mimo braku odpowiedzi od CKC i WS.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-06-20 17:57:35
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    >
    > Jaka jest szansa na zareklamowania takiej transakcji? Dodam, że jest
    > on z ub. roku, a konto, do którego miałem VC, już jakiś czas temu

    Zalezy od firmy w ktorej kupowales. W ciagu 3 msc zlozylem 4 reklamacje. 3 x
    $10 w firmie A i 1 x $30 w firmie B.
    A rozpatrzone pomyslnie, B niepomyslnie. Bank w moim imieniu odwolal sie od
    decyzji visy i czekam na druga, ostateczna decyzje.

  • 4. Data: 2002-06-20 19:20:26
    Od: "Kilmar" <k...@w...pl>

> [...]
    > Jaka jest szansa na zareklamowania takiej transakcji? Dodam, że jest
    > on z ub. roku, a konto, do którego miałem VC, już jakiś czas temu

    Na przesłanie towaru sklep internetowy ma 45 dni. Później możesz reklamować.
    Problem polega na tym ile czasu minęło od momentu, w którym te 45 dni
    minęło. Nie można reklamować zakupu, który był 'n' miesięcy temu + sklep
    nie-wirtualny ma obowiązek przechowywać kwitki tylko przez określony czas
    (18 mies.?) więc sklep internetowy pewnie też. Poza tym poczytaj regulamin
    swojego banku, bo z pewnością jest tam zapis w stylu "Klient ma obowiązek
    zgłoszenia niezgodności na swoim koncie..." i w zależności jak
    'fajny/nie-fajny' jest twój bank mogą to respektować lub 'pójść klientowi na
    rękę'
    Tak czy siak pofatyguj się do placówki i spróbuj.
    Chamstwo trzeba tępić ;-)))

    pozdr

    Kilmar

  • 5. Data: 2002-06-20 20:50:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wirtualna Polska? ;)

    ble ble ble. A ja plyte dostalem. W poniedziaslek mnie nie bylo to mi
    przynisl wczoraj kurier... :)

  • 6. Data: 2002-06-21 08:49:35
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Jaka jest szansa na zareklamowania takiej transakcji? Dodam, że jest
    > on z ub. roku, a konto, do którego miałem VC, już jakiś czas temu
    > zamknąłem.

    A jaki bank?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 7. Data: 2002-06-21 13:01:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 21 Jun 2002 08:49:35 GMT, w <aeupav$ova$2@news.onet.pl>,
    Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> napisał(-a):

    > A jaki bank?

    BPH

  • 8. Data: 2002-06-22 15:17:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 20 Jun 2002 21:20:26 +0200, "Kilmar" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >zgłoszenia niezgodności na swoim koncie..." i w zależności jak
    >'fajny/nie-fajny' jest twój bank mogą to respektować lub 'pójść klientowi na

    Ale on jest juz bylym klientem. IMO marne szanse, szczegolnie, ze
    zamykajac konta pewno potwierdzil zgodnosc salda.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-06-23 23:38:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> writes:

> [...]
    >
    > Jaka jest szansa na zareklamowania takiej transakcji? Dodam, że jest
    > on z ub. roku, a konto, do którego miałem VC, już jakiś czas temu

    A jestes w stanie zareklamowac to w sklepie? Bo to jest wlasciwe
    miejsce - w koncu bankowa strona transakcji zostala wykonana poprawnie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2002-06-24 08:25:43