  • 1. Data: 2002-06-20 14:19:34
    Temat: Citi OK
    Od: <p...@p...onet.pl>

    w poniedzialek z bankomatu Euronetu wyplacalem pieniadze za kazdym razem
    bankomat informowal mnie ze nie mozna zakonczyc tranzakcji i z wyplaty nici. Po
    obejrzeniu historii zorientowalem sie ze mimo tego pieniadze zeszly z konta.
    Zaraz zadzwonilem do citiphone i zlozylem b. milej pani reklamacje.Pani szybko
    wszystko spisala i poinformowala mnie ze moze to trwac do 2 tyg. Nastepnego
    dnia cala rzekomo wyplacona kase mialem na koncie. To chyba szybko wiec moze
    ten City nie jest wcale taki zly
    Pozdrawiam
    "fido dido"

  • 2. Data: 2002-06-20 14:29:05
    Temat: Re: Citi OK
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Mnie o wile bardziej ciekawi, ze kasa zeszla z rachunku, mam konto w BSK i
    tam sie takie, rzeczy nie dzieja.
    Sebastia

  • 3. Data: 2002-06-20 14:43:30
    Od: <m...@p...onet.pl>

    A mi się kiedyś taka rzecz przytrafiła w BZ WBK. Bankomat nie wydał mi
    pieniędzy, bank od razu zainkasował kasę, ale po sekundzie zwrócił na konto. Tak
    czy inaczej, miałem przez to tylko pewne urozmaicenie w historii operacji. A
    Citi tak nie zrobiło? Dopiero po całym dniu i reklamacji telefonicznej zwróciło
    pieniądze? Toć zjedli cały dzień odsetkowy...

  • 4. Data: 2002-06-20 14:46:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 20, 2002 at 04:43:30PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > urozmaicenie w historii operacji. A Citi tak nie zrobiło? Dopiero po
    > całym dniu i reklamacji telefonicznej zwróciło pieniądze? Toć zjedli

    Dlaczego mam wrazenie ze rozmawialismy o KK a nie o koncie?

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-06-20 14:59:28
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Dlaczego mam wrazenie ze rozmawialismy o KK a nie o koncie?
    >
    > Rozmawiamy oczywiscie o koncie. Mowie ze Citi nie jest takie zle bo jak wiem
    z doswiadczenia innych, rozpatrywanie takiej reklamacji moze trwac nawet do
    tygodnia lub dluzej. Wiem ze to wogole nie powinno miec miejsca ale technika
    jest technika i czasami zawodzi. Dobrze ze bank szybko na to reaguje
    "fido dido"

  • 6. Data: 2002-06-20 20:52:40
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl>

    W artykule <7...@n...onet.pl> <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):
    > Citi tak nie zrobiło? Dopiero po całym dniu i reklamacji telefonicznej zwróciło
    > pieniądze? Toć zjedli cały dzień odsetkowy...

    Err? AFAIK w przypadku uznania reklamacji, pieniadze sa zwracane z data
    reklamowanej transakcji.

    Pieta.