  • 11. Data: 2002-01-10 18:36:05
    Temat: Re: Polecenie zapłaty PKO BP vs. ERA gsm (kto winien?)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jak mi zasadzali przez trzy miesiace po kolei odsetki to za kazdym
    > raze dzwonilem i _zadalem_ aby to wyjasnili. Wczesniej (duzo
    > wczesniej) ustalilem ze maja obciazac. Na cale ich szczescie jak tylko
    > zaczelo to dzialac to wynioslem sie z ich banku ;-)

    Spróbój tak podzwonić do Ery, Idei i Plusa o to, żeby tą sprawę wyjaśnili.

    Grzegorz

  • 12. Data: 2002-01-10 19:14:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"
    > Z FORMALNEGO punktu widzenia ROR i KK to dwie zupelnie rozne umowy :-)

    i o to chodzi, dobrze ze dwie rozne
    umowa KK generuje PZ i z ROR forsa zchodzi - w ostatnim mozliwym terminie
    splata w calosci - i co ka przestana generowac PZ to na KK moga pobierac
    kary i odsetki?

    Uwazam ze tak jest rowniez z telefonami - jak operator nie pobral pieniedzy
    przez PZ ze swojej winy to nie ma prawa do dalszych represji (wylaczenie
    tel, czarna lista itd)
    Ja bym takiego po sadach ciagal.
    *** blad ***