  • 1. Data: 2002-01-05 21:55:23
    Temat: KKredytowa Pekao 'PARTNER' (EC/MC)
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Prawdziwie kredytowa EC/MC.

    Czy ktos praktykuje?
    Czy na pewno nie trzeba konta w Pekao?
    Jakies wrazenia z ubiegania sie o nia / uzywania?
    Jak przyznaja limity?
    Na ile czasu jest odroczenie splaty?

    (za kilka dni sam mam nadzieje bede mogl to wszystko opisac...,
    jakos nie potrafilem znalesc w archiwum grupy nic na ten temat)

    Wydaje mi sie byc bardzo dobrym (i tanim - nam podstawie oferty z WWW)
    uzupelnieniem do VISY Citi.
    gdyby nie ten max. limit 5,000 to bym uznal, ze rewelacha.
    (35 PLN/rocznie, 2.4 miesiecznie za pakiet bezpiecznstwa [nieobowiazkowo])

    pozdrawiam

    romek

  • 2. Data: 2002-01-05 23:31:38
    Temat: Re: KKredytowa Pekao 'PARTNER' (EC/MC)
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > gdyby nie ten max. limit 5,000 to bym uznal, ze rewelacha.
    > (35 PLN/rocznie, 2.4 miesiecznie za pakiet bezpiecznstwa [nieobowiazkowo])

    Tyle że tam masz od razu 23% po transakcji. Żadnego grace periodu.

    TM

  • 3. Data: 2002-01-05 23:59:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 5 Jan 2002 21:55:23 GMT, Roman Kubik
    <W...@p...com.pl> wrote:

> [...]
    >gdyby nie ten max. limit 5,000 to bym uznal, ze rewelacha.
    >(35 PLN/rocznie, 2.4 miesiecznie za pakiet bezpiecznstwa [nieobowiazkowo])

    A wziales pod uwage, ze nie ma grace periodu ? Odsetki sa naliczane od
    dnia dokonania transkacji (takze dla bezgotowkowych) nawet jak splaci
    sie calosc w terminie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-01-06 10:15:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Roman Kubik <W...@p...com.pl> wrote:

    > Czy na pewno nie trzeba konta w Pekao?
    Nie.

    > Jakies wrazenia z ubiegania sie o nia / uzywania?
    Normalne

    > Jak przyznaja limity?
    Róznie, ale 2x wpływy to norma

    > Na ile czasu jest odroczenie splaty?

    Na 0.Ta karta nie ma Grace Period.

> [...]
    > gdyby nie ten max. limit 5,000 to bym uznal, ze rewelacha.
    > (35 PLN/rocznie, 2.4 miesiecznie za pakiet bezpiecznstwa [nieobowiazkowo])

    tyle,że odsetki lecą od razu.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 5. Data: 2002-01-06 10:15:57
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > [...]
    >>
    > Tyle że tam masz od razu 23% po transakcji. Żadnego grace periodu.

    uuuu no to kiszka.
    o braku g.p. nicnie ma w reklamie internetowej...

    no to juz jej nie chce :-(((

    czy u nasz w kraju nie ma EC/MC kredytowej i z odroczeniem platnosci bez
    odsetek?

    dzieki i pozdrawiam

    romek

  • 6. Data: 2002-01-07 19:42:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 6 Jan 2002 10:15:57 GMT, Roman Kubik
    <W...@p...com.pl> wrote:

    >czy u nasz w kraju nie ma EC/MC kredytowej i z odroczeniem platnosci bez
    >odsetek?

    Alez jest - Pekao WorldSignia ;-)))
    Dla zwyklych ludzi nie ma :(

  • 7. Data: 2002-01-09 06:06:47