  • 1. Data: 2002-01-05 20:20:24
    Temat: ile Polakow korzysta z bankow elektronicznych??
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Tak jak w temacie. Ile tysiecy Polakow zalatwia swoje finansowe sprawy przez
    Internet???
    Dzieki
    BENY

  • 2. Data: 2002-01-05 20:25:00
    Od: <t...@s...pl>

    > Witam,
    > Tak jak w temacie. Ile tysiecy Polakow zalatwia swoje finansowe sprawy przez
> [...]
    Nie wiadomo. Rachunkow on-line osob fizycznych (w tym i dg) jest obecnie ok.
    360 tysiecy, ale jest troche fanatykow (np. na niniejszej liscie), ktorzy maja
    wiecej, niz jeden rachunek internetowy.

  • 3. Data: 2002-01-05 20:30:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jak bedziesz wiedzial - daj znac :)
    Przyda sie :)))
    Tak pewnie pod pol miliona kont bedzie - ale jako, ze co poniektorzy (jak ja
    ;) maja wszystkie cztery konta via Inet... ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-05 20:57:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    ja
    > ;) maja wszystkie cztery konta via Inet... ;)

    Wg. danych podawanych przez RBE

    Bank ________________ Liczba_klientow___ Aktualizacja_danych___
    Bank PeKaO S.A. 13880 pazdziernik 2001
    Bank Przemysłowo
    Handlowy S.A. 24750 listopad 2001
    ING Bank Śląski S.A. 28937 listopad 2001
    BRE Bank S.A. 134877 listopad 2001
    Bank Handlowy S.A. 37252 listopad 2001
    Fortis Bank S.A. 4013 pazdziernik 2001
    LUKAS Bank S.A. ok 8000 pazdziernik 2001
    PKO Bank Polski S.A. 20968 listopad 2001
    Bank Zachodni WBK S.A. 125150 listopad 2001
    BGB Polska S.A. 77000 pazdziernik 2001

    Brak danych nt. Multibanku, LGNetu, e-Integrum i Solo.

    Z tego co widac co miesiac liczba klientow wzrasta. Stalo sie tak nawet w
    przypadku Pekao ;). W stosunku do danych z wrzesnia Telepakao24 mialo w
    pazdzierniku o 858 kont wiecej. W Banku Handlowym z obslugi przez Internet
    korzystalo w listopadzie o 4854 klientow wiecej niz w pazdzierniku. Reszte
    musicia sobie sami policzyc ;)

    http://www.rbe.pl/bankowosc/bankowosc_internet.html
    http://www.rbe.pl/bankowosc/bankowosc_dostepne.html

    Maciej