  • 1. Data: 2005-04-03 21:30:34
    Temat: BPH - Opłata 04/2005 za obsługę karty ?
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    Witam,
    Posiadam konto Sezam Student w BPH.
    Myślałem że konto będzie kosztowało mnie 3 PLN miesiecznie, ale dzisiaj
    sprawdzam historię i widze taką pozycję:
    Opłata 04/2005 za obsługę karty [tu był jakiś numer]
    Kwota: 2 PLN
    Czy ktoś mogłby mi wyjaśnić za co zapłacilem te 2 PLN ?
    I jeszcze jedno, jeżeli płacę kartą płatniczą np. w Realu za zakupy, tp
    BPH pobiera jakąś prowizję?

  • 2. Data: 2005-04-03 21:39:48
    Temat: Re: BPH - Opłata 04/2005 za obsługę karty ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "necik" <no_spam@no_spam.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś mogłby mi wyjaśnić za co zapłacilem te 2 PLN ?

    Za to, ze jej nie używałeś. Bodaj trzy transkacje bezgotówkowe w
    miesiącu.

    > I jeszcze jedno, jeżeli płacę kartą płatniczą np. w Realu za zakupy,
    tp
    > BPH pobiera jakąś prowizję?

    Nie.

  • 3. Data: 2005-04-03 22:00:45
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

    > Za to, ze jej nie używałeś. Bodaj trzy transkacje bezgotówkowe w
    > miesiącu.

    cztery :))

    pozdro

  • 4. Data: 2005-04-03 22:00:59
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    > Za to, ze jej nie używałeś. Bodaj trzy transkacje bezgotówkowe w
    > miesiącu.

    Hmm, ale dlaczego tam jes napisane "Opłata 04/2005..."?
    Przecież kwiecień dopiero się zaczyna....

  • 5. Data: 2005-04-03 22:14:15
    Od: RadoW <r...@i...NOSPAM.pl>

    necik napisał(a):
> [...]
    > Opłata 04/2005 za obsługę karty [tu był jakiś numer]
    > Kwota: 2 PLN
    > Czy ktoś mogłby mi wyjaśnić za co zapłacilem te 2 PLN ?

    Czy karta jest wznowiona? Jeżeli tak to zapłacileś za wznowienie karty.
    Wznowienie rozożone na 24 miesiące. Gdyby to była oplata za
    nieprzeprowadzenie czterech transakcji bezgotówkowych to by było 2,50 PLN.

    > I jeszcze jedno, jeżeli płacę kartą płatniczą np. w Realu za zakupy, tp
    > BPH pobiera jakąś prowizję?

    Nie.

  • 6. Data: 2005-04-04 06:22:37
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Użytkownik "necik" <no_spam@no_spam.pl> napisał w wiadomości

    > Za to, ze jej nie używałeś. Bodaj trzy transkacje bezgotówkowe w
> [...]

    Optymista
    2 zl placi sie za sam fakt posiadania karty
    za brak transakcji bezgotowkowych placi sie dodatkowo ale 2,50

    PiotR

  • 7. Data: 2005-04-04 08:51:26
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    To jeszcze zapytam po jakim czasie można rozwiązac umowę oraz co sie
    dzieje jeżeli będę chciał zrobić to wcześniej?

  • 8. Data: 2005-04-04 09:07:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    necik <no_spam@no_spam.pl> wrote:
    > To jeszcze zapytam po jakim czasie można rozwiązac umowę oraz co sie
    > dzieje jeżeli będę chciał zrobić to wcześniej?

    Czego umowe? Karty, czy konta?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-04-04 09:17:06
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    > Czego umowe? Karty, czy konta?

    Najlepiej wszytskiego, i larty i konta ;)
    Denerwuje mnie ten bank, najpierw 3 wizyty w banku aby założyć konto a
    można to wszytsko było załatwić jednym razem...

  • 10. Data: 2005-04-04 12:23:22
    Od: nod <n...@o...pl>

> [...]
    > Opłata 04/2005 za obsługę karty [tu był jakiś numer]
    > Kwota: 2 PLN
    > Czy ktoś mogłby mi wyjaśnić za co zapłacilem te 2 PLN ?

    BPH dotychczas miał w swojej TOiP pozycję opłaty za kartę, ale jej nie
    pobierał... jak widać od kwietnia zaczął :)

    tak więc:
    miesięczna opłata za posiadanie konta 3zł
    miesięczna opłata za posiadanie karty 2zł
    miesięczna opłata przy <4 transakcjach kartą 2,50zł
    łącznie można zapłacić (w ogóle z konta nie korzystając) 7,50zł/m-c za
    konto studenckie - rewelacja ten BPH ;)

    coraz bardziej się cieszę, że pół roku temu zamknąłem tam konto :D

    polecam Ci zamknąć konto w BePeHahaha, otworzyć konto w mBanku i jako
    uzupełnienie (dla wpłat i bankomatów) Inteligo - u mnie sprawdza się
    idealnie

    pozdr
    nod