  • 31. Data: 2009-02-15 20:59:34
    Temat: Re: Polecam mBank
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lut, 15:52, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Jeżeli wysłali by Ci te papiery/czeki itp. gołębicą pocztową już byś dawno
    > miał to na co czekac u siebie za wielką wodą. mBank leci po kosztach i
    > wysłał Ci papiery/czeki pocztą polską (poczta lotnicza?), która "zabawia"
    > się z przesyłkami transgranicznymi podobnie jak z tymi której nadajesz po
    > kraju.

    Trzy tygodnie temu dostalem odpowiedz na moj e-mail. Cytat:

    "Stosowna odpowiedź na reklamację otrzyma Pan od upoważnioenego
    pracownika droga mailową, pocztową lub telefonicznie."

    I na tym sie skonczylo. Wiec chyba jeszcze karmia te golebice przed
    dlugim lotem. :D

  • 32. Data: 2009-02-15 21:26:57
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    n.googlegroups.com

    [ciach]

    Albo mBankowi "eksperci" cały czas rozważają jaką drogą Ci to przekazać -
    majlową, listowną czy telefoniczną :)

  • 33. Data: 2009-02-15 21:57:11
    Od: a...@g...com

    Nie przypuszczałam takiej dyskusji po moim poście. Jeżeli chodzi o
    pierwsze odpowiedzi( oskarżenie o spam), to moją odpowiedzią powinno
    być puszczenie tego miedzy uszy. To jest jedyne forum gdzie
    opublikowałam swoją prośbę(wydawało mi się rozsądne)Trudno, każdy
    postrzega posty innej osoby jak mu wolno, od tego jest forum. Nikogo
    na siłę nie ciągnę do mBanku aby zakładał konto czerpiąc z tego
    korzyści, wydawało mi się, że raczej uczciwie przedstawiam swoją
    prośbę.

    Następnie pojawiły się opinie, abym napisała coś więcej skoro polecam
    mBank. Powtórzę, prośbę kieruję do osób, które są zdecydowane założyć
    konto w tym banku. Co do argumentów za mBankiem, nie znam całej gamy
    produktów innych banków. Tutaj, argumentem ZA jest ilość emax-ów, więc
    całość środków zawsze leży na oprocentowanym rachunku(to każdy pewnie
    wie). Procenty spadły, ale uważam, że Getin ma większe problemy z
    płynnością i stąd daje wyższe %. Jestem klientką mBanku od ponad 3
    lat, z produktów dodanych mam kartę kredytową. Jedynym mankamentem
    jaki mnie dotknął to przedłużający się okres wydania karty kredytowej
    do mojego konta dla małżonka(uprawnienie do konta, potem karta),
    trwało trochę za długo. Poza tym dla mnie Bank ok. Mam jeszcze konto w
    millennium, w tej rywalizacji zdecydowanie wolę mBank.

    Jeszcze jedno o którym wszyscy powinni pamiętać. Jeden niezadowolony
    zrazi 10 a zadowolony przyprowadzi tylko 2(czy coś podobnego). Teraz
    jest nagonka na mBank na forach co po części jest zrozumiałe. Czasy są
    takie, że bezpieczeństwo kosztuje i właśnie tam gdzie płacą wysokie
    procenty powinno dać do myślenia dlaczego tyle dają. Chcą czy może
    muszą?

  • 34. Data: 2009-02-15 23:20:24
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lut, 16:57, a...@g...com wrote:

    > Powtórzę, prośbę kieruję do osób, które są zdecydowane założyć
    > konto w tym banku.

    Post #5 zawiera takie zdanie: "większość piszących jest lub była
    klientami mBanku". To chyba powinno wystarczyc za wyjasnienie?

    Z calym naleznym szacunkiem: wiekszosc z nas, w tym i ja, krytykowala
    fatalna obsluge klienta w mB i jej zenujacy poziom. Nie roztrzasalismy
    w tym watku ze szczegolami obnizania oprocentowania, problemow z
    systemem, czy okresowego zawieszania autoryzacji kart mB "od 0:30 do
    5:30", jakze wygodnego np. dla wszystkich podrozujacych po zachodniej
    polkuli. A moglismy.

  • 35. Data: 2009-02-15 23:29:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    a...@g...com writes:

    [...ciach wynurzenia spamera ...]
    Ty może nie pisz już więcej. Bo na razie nie chciało mi się raportować.
    Ale może mi się zachce.

    KJ

  • 36. Data: 2009-02-17 14:32:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 15 Feb 2009 20:22:26 +0000 (UTC), w
    <1...@b...poznan.pl>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Nawet kredyt hipoteczny i jakos wszystko przebiegało w miare sprawnie -
    > pewnie ze były jakies tam pomniejsze wpadki ale bez przesady, nic takiego
    > co spotykało mnie np. czasami w WBK.

    Idź załatwiać tam sprawę spadkową. :)
    Co z tego, że w placówce pokażesz oryginały dokumentów, gdy tenże oryginał musi
    znaleźć się w siedzibie (a w placówce nie mogą sobie poświadczyć za zgodność z
    oryginałem), musisz napisać osobne pismo z dwiema prośbami (mBank dodatkowo
    policzy sobie za wystawienie stosownego dokumentu). Itp. Itd.

    W WBK była to jedna wizyta, pismo, sami sobie pokserowali co chceli, po dwóch
    dniach telefon, że sprawa zamknięta a środki przekazane. Można prosto? Jak się
    chce to widać można...

  • 37. Data: 2009-02-18 10:52:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Idź załatwiać tam sprawę spadkową. :)

    czego ty mi zyczysz...?
    Zycz zdrowia mojej rodzinie a nie spraw spadkowych!

  • 38. Data: 2009-02-18 13:57:38
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Lut, 05:52, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > czego ty mi zyczysz...?
    > Zycz zdrowia mojej rodzinie a nie spraw spadkowych!

    Budzik - ja zycze zdrowia i Tobie i twojej rodzinie.

    A mBankowi opracowania procedur, ktore pozwola uporac sie z takimi
    "nietypowymi" sprawami. Jak wiadomo, wiekszosc klientow mB jest
    niesmiertelna...

  • 39. Data: 2009-02-18 15:09:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 18 Feb 2009 10:52:08 +0000 (UTC), w
> [...]

    następuje:

    > czego ty mi zyczysz...?
    > Zycz zdrowia mojej rodzinie a nie spraw spadkowych!

    Życzę zdrowia.
    A Tobie zrobienia zapisu na wypadek (odpukać) losowego przypadku. :]

  • 40. Data: 2009-02-18 15:18:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > A mBankowi opracowania procedur, ktore pozwola uporac sie z takimi
    > "nietypowymi" sprawami. Jak wiadomo, wiekszosc klientow mB jest

    :)
    cóż, jak trafie na jakiegos bankozaura nie do zniszczenia to sie przeniose
    - trudno - na razie jakos sie udawało.

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"